سليم ركن تحت العمارة اللِ فيها شقة نجمة : ادينا و صلنا جايين لمين و ليه ؟!.
نجمة : هنطلع و هتعرف بس ايا كان اللِ هتشوفه متستغربش.
طلعوا و و صلوا قدام باب الشقة و فتحت الباب و دخلوا اول م سليم شاف المنظر نبضات قلبه زادت و مبقاش مصدق م اللِ شايفه و انها فعلا مهوسه بيه زيي م قالتله.
سليم بعيون بتلمع : ازايي و ليه ي نجمتي كل دا.
نجمة بهوس و هي حاطه ايديها ع وش سليم : عشان كنت كل م بتحاول تكرهني فيك اجي هنا و اشكيلك منك و اعاتبك و احبك كنت كل م بتنام مع وحدة م اللِ تعرفهم كنت اجي البس تيشرتك و انام و ريحتك حواليا .. و افتكر كلامك قبل م تسافر و كل الوعود و الأحلام بتاعتنا .. اشتريت الشقة ديي م فترة كبيرة عشان تبقي لينا و قولت لما ابقي ليك اجيبك هنا انا لوو أطول اعشقك فوق العشق عشقين م هقول لاا انت عشقي م صغير ي سليم مشوفتش ولا هشوف راجل غيرك انا بغير عليك بجنون حتى م الهدوم اللِ بتلبسها انا عايشه عشان النص اللِ بتتنقسه صدقني مفيش حاجه توجعني غيرك عشان كدا انا بقولك انا قلبي و عمري يروحوا قدام ضحكة طالعة منك.
سليم : هخبيكي جوايا انا لوو أطول اجبلك حته م السماء اعملها ليكي بيت م هتاخر مهما حصل و عدي علينا هتفضلي عشق و حب الديب♥️.
و خطف شفايفها ف بوسة طلع فيها كل حرمانه منها عليها.
نجمة بعد م فصلت البوسة : سليم انا عايزه احسك بيك ف حضني.
سليم و هو شايلها و ماشي بيها للأوضة : عنيا ليكي يقلب سليم و بس.
كل واحد فيهم قلع التاني هدومه.
سليم و هو البوكسر بعد م قلع هدومه كلها و بيبص ع جسم نجمة اللِ م متغطي غير بالاندر و البرا اللِ لونهم اسود وطالع شكلهم فاجر ع جسمها وهو قضيبه انتصب اكتر م الأول ونفسه زاد بصلها و هو بيفكك الجمالة م صدرها لحد م صدرها كله ظهر قدامه و مسكه بايدهه و هجم ع شفايفها و رقبتها لحد م نزل ع صدرها حط علامات تملكه عليه و نزل ع حلمتها كان بيرضع زي الطفل المحروم و بقي يبدل بينهم و نزل ع بطنها و حرفيا كلها لحد م وصل قدام انوثتها قلعها الاندر و شاف انوثة بيضه م وردية م جوه شكلها ڨيري سيكسي.
سليم برغبة : ك*ك ملبن زيي كل حاجه فيكي .. رفع رجلها ع كتفه و قاعد ع الارض و هي واقفة لسه .. و حط راسه بين فخادها و خد انوثتها ف شفايفه و بقي ياكلها كأنها فراولة.
نجمة : ااه سليم م قادرة اااه م قادرة أقف ارحمني.
سليم شالها و حطها ع السرير و وقف قلع البوكسر ومبقاش يفصل جسمهم ع بعض ايي حاجه و نزل بوسات لازجة ع كل جسمها و فتح رجليها و حط رأسه بينهم وبقي يمتص بظرها و صوابعه بين شفرتها .. سليم : يلا ي ملبن نزلي عسلك ع شفايفي.
نجمة : اااه ي سليم بسرعة م قادرة اااااااه .. و نزلت عسلها ع شفايف سليم اللِ فضل يمصه كانه عطشان.
أنت تقرأ
نجمة الديب +21.
Romansaهو من أنجح رجال الأعمال رغم صغر سنه .. جامح زير نساء مهوس بالأناقة بارد قلبه م حجر لا يرحم منافسيه و برغم ذلك ابن بلد ويساعد من يحتاج لا يحب احد غير عائلته. اما هي فهي حقا نجمة مثل اسمها هي رقيقة متواضعة و لكن شرسة جرئية و مشاكسة غيورة للغاية تحب ع...