2- එයත් මන් වගේ

129 29 35
                                    

"සවේන් පුතා ඔයා නැතුව මන් පිස්සු හැදිලා හිටියේ මේක කරගන්නේ කොහොමද කියලා හිතලා."

"මැඩම් මන් ආවා වගේ නෙමේ ගෲප් එකේ අනික් අය කැමති වෙයිද මාත් එක්ක නටන්න?" මට නම් මේ ආවට කිසිම විශ්වාසයක් නෑ. අපේ වයසේ නැටුම් කරන කොල්ලෝ තව නම දෙනෙක් ඉන්නවා. ඒත් වෙස් තියලා තිබ්බේ මමයි තව එකෙකුයි විතරයි. ඒ මොනා වුනත් මට තනියෙන් නටන්න බෑනේ.

"සවේන් එක්ක නටන්න කැමති වුනත් අකමැති වුනත් මට කරන්න දෙයක් නෑ. අකමැති අයට අයින් වෙන්න කියමු. ඔයා විතරක් හරි කලා උළෙලට නටනවා. සවේන් මේ සැරේ නටනවා. මාව විශ්වාස කරන්න!" මැඩම් මගේ ඔලුව අත ගෑවා. "දැන් කියන්නකෝ අපි මොනාද මේ සැරේ කරන්නේ? වෙනස් දෙයක් කරමු!"

"මැඩම් මන් ළඟ කාලෙක ඉඳන් තියන අදහසක් මේක, අපි, භරත නාට්‍යම්, උඩරට fusion එකක් කරොත් කොහොමද?" මන් ඇහුවේ ඔලුව කස කස අවිශ්වාසෙන්.

"ශා! ඒකනම් මරු අදහසක්නේ පුතා! ඒත් කවුද භරත් නාට්‍යම් නටන්නේ?" මැඩම්ගේ මූන නරක් වුනා.

"මන් කරන්නම් මැඩම්!" මන් හිනා වුනා. කාලෙකට පස්සේ මගේ හිතට් උද්වේගයක් ආවේ.

"සවේන් භරත නාට්‍යම් කරනවද?" මැඩම්ගේ ඇස් දෙකත් එලියට පැනලා.

"කතකුත් කරනවා" මැඩම් ගේ කටනම් දැන් හැලෙන්න ඕන්න මෙන්න.

"ආයේ මොනාද බල බල ඉන්නේ කොල්ලෝ? අපි ඒකම කරමු!" අපි අදම ස්ටෙප්ස් ටික හදමු. දැන් ඊළඟ පීරියඩ් එක ඔයාලටනේ. ළමයි ටික ආවම අපි පටන් ගමු." මැඩම් බෙරේටක් තට්ටුවක් දැම්මේ හිතේ තියන උද්වේගයටමයි.

බෙල් එක ගහලා විනාඩි පහක් යද්දි කොල්ලෝ ටික නැටුම් කාමරේ. මෙතුල මාව දැක්කම ඌගේ කට ඇරුනා. තව එකෙක් අනෙක් එවුන්ට වැලමිටවල් වලින් ඇනලා කටේ අත තියන් හිනා වුනාම එකෙක්,

"ගේ කුරුල්ලොන්ට පාර වැරදිලා මන් හිතන්නේ"

"මොකක්ද කිව්වේ?" රංගිකා මැඩම් කඩා පැන්නේ කොටි දෙන වගේ.

"අහ් නෑ නෑ මැඩම් මේ අර කුරුල්ලෙක් ආවනේ පන්තියට වැරදිලා ඒකයි මේ"

"මේ ළමයෝ මාව තම්බන්න ලෑස්ති වෙන්න එපා! මන් උඹලගේ කාලේ පහු කරලා මේ ඇවිත් ඉන්නේ. දැන් මට කියූ දේ නොතේරුනා කියලා හිතන්න තරම් මෝඩ වෙන්නෙ එපා! සවේන් ගෙන් දැම්ම සමාව ගන්නවා!" මැඩම් මගේ ඉස්සරහ ඉද්ද ගැහුවා වගේ හිටියේ කියපු එකාගේ දිහා එක එල්ලේ බලාගෙන. දැන් මෙතුලයි, ඌයි ඉතුරු එවුන් ටිකයි මූනට මූන බලන් ඇස් වලින් කතා කරගන්නේ මගෙන් සමාව ගන්නවද නැද්ද කියලා සාමූහික තීරණයකට එන්න.

වරමාතී සුභ චරිතේWhere stories live. Discover now