Rozdział 7: Burzliwe rozmowy z przyjaciółkami

9 2 0
                                    

Następnego dnia, April wiedziała, że musi opowiedzieć o spotkaniu z Noahem swoim przyjaciółkom. Przy śniadaniu, gdy Emily i Zoe usiadły przy niej, April zaczęła opowiadać.
    „Więc... byłam z Noahem na spacerze. To był cudowny dzień, opowiadał mi o swojej kulturze, rodzinie, pokazał mi mnóstwo ciekawych miejsc" – zaczęła entuzjastycznie.

Emily zmarszczyła brwi.
    „I co? Naprawdę uważasz, że to wszystko jest takie... bezpieczne?" – zapytała z nutą sceptycyzmu.

April poczuła irytację, ale starała się pozostać spokojna.
    „Emily, to tylko spacer i rozmowa. Nie rozumiem, dlaczego jesteś tak podejrzliwa" – powiedziała, próbując zrozumieć jej postawę.

Zoe spojrzała na Emily z niezdecydowaniem, po czym odwróciła się do April.
    „Po prostu... chcemy być pewne, że nikt cię nie zrani. Znasz nas, April. Martwimy się o ciebie" – powiedziała, kładąc rękę na jej ramieniu.

April westchnęła, próbując opanować emocje.
    „Doceniam to, ale jestem w stanie sama ocenić, czy ktoś jest dla mnie dobry. Z Noahem rozmawiamy, śmiejemy się, mamy wspólne pasje... Potrzebuję tego, naprawdę" – powiedziała, czując, jak łzy napływają jej do oczu.

Emily i Zoe spojrzały na siebie, a potem na April.
    „Dobrze, rozumiemy" – powiedziała Emily po chwili. – „Ale pamiętaj, że zawsze jesteśmy tu dla ciebie."

April poczuła się jak rozdarta. Wiedziała, że przyjaciółki chcą jej dobra, ale miała też prawo do poznania Noaha.

Bez GranicOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz