"Who is he?.... Actually......"
Hidup seorang gadis bernama Athira Adreanna ini bukan la sangat sempurna. Dia bisu, bernasib malang. Di seksa dan di dera oleh keluarga angkatnya sendiri. Namun, demi untuk bertahan hidup. Dia bertahan. Hatinya tidak pernah berfikir untuk melarikan diri dari nasib malangnya ini. Hidupnya sama seperti neraka. Sehingga, dia bertemu dengan satu jejaka yang sangat misteri baginya.
Membawanya keluar daripada hidup nerakanya ini.....
Saat di masa di mana dia bertemu dengan jejaka itu. Dia rasakan dirinya mula di hantui oleh satu bayang yang menjaganya dalam diam. Sejak itu dirinya dia rasakan telah di intip dan di perhatikan oleh seseorang dari jauh namun terasa dekat ada di mana mana.
"I already say to you, let me take care of you"
"Because......"
"I will let the world burn for you......"
Adrieans Sebastian
The name.....
Sebastian,the man who can protect her in shadows.
Adrieans, the man who is fall for her.
swore to protect her....
"Who are you?.....mr mask?"
"You will know, mine......"
jejaka itu, tidak pernah sekali pun menunjukkan wajah sebenarnya. The mask, it's call. He is always wear the mask.
"I won't let them hurt you again, I promise......."
"You mute, and you are my love, my mine, my move, my mouse, my minicat....did you understand?"
He is killer
He is the hit man
He is.....The mask of protector
The man who will always with her
𝕿𝖍𝖊 𝕻𝖗𝖔𝖙𝖊𝖈𝖙𝖔𝖗, 𝖙𝖍𝖊 𝖒𝖆𝖘𝖐
Theme songs :
Let the world burn
give me your love
haunted
make the angels cryBy chris grey
0 / 0 / 202?.