arda×kenan
arda
kenan kebab yemeye mi gitcez cidden 😦
bizimkilere bişey caktirmadin insallah
yalan söyleme becerin de turkcen gibi olmasın🤣🤣
görüldü
YA TAMAM İNANDİM
kalk ayağakenan
me and my bf in kebab dükkan ☝️arda
tm gözlüğü cikar bana bak şimdikenan
🥺arda
nerdesin lokenan
saat on iki yonunde benARDA
bi de tepin istersen
görüldü
UF TAMAM ANLADİK
ben nabacam bunla am/
neyse nabacan hayat/
kebab yicem😋/kenan
gel artik gozlerinin yesilini ozledimArda hızlı adımlarla gördüğü Kenan'ın yanına yaklaştı ve konuşmaya başladı."Kenan senin romantikliğine siciyim kebab yerken senden etkileneceğimi mi düşünüyorsun"
Kenan her an dolucak gözleriyle ucundan bir bakış atıp "Ben akla sadece kebap yemek geldi Ardam" dedi.Arda adının sonuna getirilen aitlik ekiyle gereksiz niye bu kadar mutlu olduğunu sorguluyodu ki ardından iyi bakem diye mırıldanıp Kenan'ın tam karşısına yüzünde hafif bi gülümsemeyle yerleşmişti.
Arda "Ulan köpke bizim turkceyi bile bilmezken türk kebabını nerden biliyon" derken kafasini bi o yana bi bu yana sallayarak gulmustu ve önlerine gelen kebabi gorunce gülümsemesi daha da artmisti.
Kenan ardanin gözlerinin içine bakip iştahlı iştahlı kebab yerkene "bana senin sevdiğini söylerler ben böyle sevdiğin şeylere özel liste bile yaptı ben" Kenan dediklerinin farkındalığı ve Ardanın şaşkın bakışlarıyla kebabin ardindan içtiği suyu öksürmeye başlamıştı.Arda da hemen ayaklanıp sırtına bi geçirince sakinlemiş "AY AĞZIMDAN KAÇTI" diye bağırmıştı.
Arda şok 😯😯.
Arda şimdilik kendisiyle neden bu kadar ilgilendiği düşüncelerini bırakıp gözlerini pörtletmis açan Kenan'a yandan bakış atıp "denizde dalga hayatıma tekrar hg abla" demesiyle Kenan gülmüş ve kebap yiyerek bu sefer de kebap yiyelim tatlı konuşalım edasiyla tatli tatli konusmaya dalmislardir.
Arda "İşte sonra dedimki çüküne şut cekerim veledu zina sus markete git çay al" Arda genellikle kardeşinin ona göre tanımladığı ocluklarini anlatip içinde kalaniyla da burda dalga geçiyordu.
Kenan ise odağını kesinlikle Arda'nın huzurun tanımı olan yeşil gözlerinden ve kendi güzelliğinden yana ayıramadığı için Arda'yi arada bir dinliyodu ve sıcaktan dolayı da üstünde daddys boy yazan tişörtünün yakalarini düzeltip duruyodu.(😅)
Kenan sadece öyle Ardaya bakmaya devam ederken a
Ardanin dediklerini duymayinca Arda dayanamamis ve
"Kenan sağır mısın aq senin kulağın ne işitir? diyorum ki çay söyle ne düşünüyon iki saattir ""Söylesem mi söylemesemmi" Arda kaşlarını çatmış "sen hayırdır soylemezsen babana sikayet ederim ha " diye dediklerinden sonra tişörtüne bakıp gösterip gulerken Kenan adeta yerin altından çıkmış gibi ayaklanıp"özür dilerim gideyim de söyleyim"
Arda şişt pişt aloooğ diye bağırıp Kenan'in ona bakmasını sağladıktan sonra"Alınma ya sen niye gidiyon hem çağırırız Kenan otur ya"
Ardından Kenana süt dökmüş kedi gibi bakış atıp "Alınmadın dimi Kenan" Kenan bakışlarına dayanamamış ve büyük bir he çektikten sonra "tatlı da söyleyelim tatli yiyelim tatlı konuşalım ya"demesi Arda'yi güldürürken biraz daha oturup kalkmislardi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hocam başlık ney /barsem
Humorüstüme iyilik sağlık deniyozbisiler just tassak abi cok dusunmeyin enemies to lovers texting × düz yazı