2

6 1 2
                                    

No więc jak już każdy zna swój znak zodiaku lecimy z drugim rozdziałem .

Kto odwali coś w twoim domu i co to będzie

♈Baran - Finlandia ( zacznie przywozić do ciebie śnieg po czym rosypywać go po całym twoim domu )

♉Byk - Rosja (przyjdzie do ciebie po pijaku i zacznie mówić o swoim życiu prywatnym i potem cię podrywać)

♏Skorpion - III Rzesza (wjedzie do twojego domu czołgiem rozwalając ci ścianę)

♑Koziorożec -  Japonia (będzie cię zmuszać do oglądania z nią Hentai)

♊Bliźnięta - Australia (zacznie ci wprowadzić do domu jadowite węże)

♎Waga - Polska (zacznie ci pierdolić o polityce . Że PiS jest do dupy a potem zrobi w twojej kuchni pierogi ruskie i zacznie je jeść)

♒Wodnik - ZSRR (Zacznie ci pokazywać jak obsługiwać broń i nie chcący rozwali ci kanapę)

♐Strzelec - Niemcy (Zacznie cię zmuszać do katorżniczej pracy w swojej firmie)

♓Ryby - Kanada (Zacznie ci lać po prawie całym domu syrop klonowy i przez to cały dom ci się teraz lepi)

♍Panna - Monako (Zrobi u ciebie imprezę po której to ty będziesz musiała sprzątać)

♌Lew - Białoruś (zacznie ci sadzić w ogrodzie całe pole ziemniaków)

♋Rak - Chiny (Zacznie produkcję Chińskich lalek u ciebie w domu oraz będzie ci kazał mu pomagać albo inaczej będzie cię waszerować zupkami chińskimi z Lidla )

•205 słów

Zodiaku Conturyhyman Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz