Hello! ထောပတ်စိမ်းက girl ပါနော် အသက်ကတော့ ၂၀ရှိပါပြီ.... လိင်စိတ်ခံယူမှုကတော့ Lesbian ပါ..မမရဲ့ ကလေးလေးဖြစ်ချင်တာပေါ့နော် ဟိဟိ...
ထောပတ်စိမ်းကလေ lesbian ဆိုပေမယ့် Tomboy တွေကို မကြိုက်ဘူးရှင့် (ကိုယ့်စိတ်နဲ့ကိုယ်ပါနော် ဘယ်သူမှထိခိုက်လိုစိတ်မရှိ)
ကိုယ်လဲ မိန်းကလေးမို့ တစ်ဖက်ကိုလဲ မိန်းကလေးလို ပုံစံ မိန်းကလေးစစ်စစ်ဘဲ ကြိုက်ပါတယ်...
ဖြစ်ဖူးကြလားတော့မသိပေမယ့် ထောပတ်စိမ်းကတော့ မမရဲ့ကလေးလေးရေဆိုတာနဲ့တင် တစ်ကြောင်းပြီးချင်တယ်...
များသောအားဖြင့် ၂၅ ၃၀ပတ်ဝန်းကျင် မိန်းကလေးတွေဆို ပိုသဘောကျတယ် မြန်မာဝမ်းဆက်နဲ့ ချပ်ကပ်နေတဲ့ ခန္ဓာကိုယ်မှာဆိုရင် လုံးဝအကြည့်မလွှဲချင်ဘူး... ဖြစ်ဖူးတယ်မလား
ထောပတ်စိမ်းက မိနိးကလေးတစ်ယောက်ကိုကြည့်ရင် ရင်ကိုအဓိကထားကြည့်တယ် ကိုငိချငိစရာကြီးလေ...ဒါမယိ့ ငယ်တဲ့သူတွေဆို မကြည့်ဘူး မမတွေဘဲ ကြည့်ချင်တာ...
ကဲကဲ... နောက်တစ်ပိုင်းမှဘဲ ဖြစ်ဖူးတာတွေပြောတော့မယ်နော် .....
Hello! ေထာပတ္စိမ္းက girl ပါေနာ္ အသက္ကေတာ့ ၂၀ရွိပါၿပီ.... လိင္စိတ္ခံယူမႈကေတာ့ Lesbian ပါ..မမရဲ႕ ကေလးေလးျဖစ္ခ်င္တာေပါ့ေနာ္ ဟိဟိ...
ေထာပတ္စိမ္းကေလ lesbian ဆိုေပမယ့္ Tomboy ေတြကို မႀကိဳက္ဘူးရွင့္ (ကိုယ့္စိတ္နဲ႕ကိုယ္ပါေနာ္ ဘယ္သူမွထိခိုက္လိုစိတ္မရွိ)
ကိုယ္လဲ မိန္းကေလးမို႔ တစ္ဖက္ကိုလဲ မိန္းကေလးလို ပုံစံ မိန္းကေလးစစ္စစ္ဘဲ ႀကိဳက္ပါတယ္...
ျဖစ္ဖူးၾကလားေတာ့မသိေပမယ့္ ေထာပတ္စိမ္းကေတာ့ မမရဲ႕ကေလးေလးေရဆိုတာနဲ႕တင္ တစ္ေၾကာင္းၿပီးခ်င္တယ္...
မ်ားေသာအားျဖင့္ ၂၅ ၃၀ပတ္ဝန္းက်င္ မိန္းကေလးေတြဆို ပိုသေဘာက်တယ္ ျမန္မာဝမ္းဆက္နဲ႕ ခ်ပ္ကပ္ေနတဲ့ ခႏၶာကိုယ္မွာဆိုရင္ လုံးဝအၾကည့္မလႊဲခ်င္ဘူး... ျဖစ္ဖူးတယ္မလား
ေထာပတ္စိမ္းက မိနိးကေလးတစ္ေယာက္ကိုၾကည့္ရင္ ရင္ကိုအဓိကထားၾကည့္တယ္ ကိုငိခ်ငိစရာႀကီးေလ...ဒါမယိ့ ငယ္တဲ့သူေတြဆို မၾကည့္ဘူး မမေတြဘဲ ၾကည့္ခ်င္တာ...
ကဲကဲ... ေနာက္တစ္ပိုင္းမွဘဲ ျဖစ္ဖူးတာေတြေျပာေတာ့မယ္ေနာ္ .....