part 1

45 1 0
                                    

    ထောပတ်စိမ်းရဲ့ မမတွေကြောင်းပြောပြမယ်....

     အင်းးး...ပထမတစ်ယောက်က ထောပတ်စိမ်းတို့ရဲ့ အိမ်နားလေးက...ထောပတ်စိမ်း ၁၃နှစ်ဘဲရှိသေးတယ်...အဲ့မမက ၂၀ကေ ျာ်ပြီ...အစတုန်းကတော့ ဒီလိုဘဲ မမတို့အိမ်နဲ့က မိသားစုလိုတွေဖြစ်နေတော့ သွားသွားဆော့တာပေါ့...ဒါပေမယ့် မမတို့အိမ်မှာ အလှူလုပ်တော့ ထောပတ်စိမ်းတို့မေမေက ညထိအလုပ်ကူရတယ်လေ...ထောပတ်စိမ်းကတော့ မမနဲ့တူတူအိပ်ရမယ်ဆိုပီး အခန်းထဲလိုက်သွားတာ..အိပ်တဲ့ချိန်ကတော့ ပုံမှန်ဘဲ ဒါမယိ့ နည်းနည်းကြာတော့ မမက ထောပတ်စိမ်းနားကပ်လာတယိ ပြီးတော့ ထောပတ်စိမ်းရဲခါးလေးကိုဆွဲဖက်လိုက်တယ်....

       ထောပတ်စိမ်းလဲ လန့်သွားတာပေါ့ ေနာက်ကိုလှည့်ကြည့်တော့ မမက ပြုံးပြနေတာ အဲ့တုန်းက လိင်စိတ်တွေဘာတွေလဲမရှိသေးတော့ မမရဲ့အပြုံးက အရမ်းကိုလှပနေခဲ့တာ ခုတွေးတော့ မမက အကြံနဲ့လေ...

        ထောပတ်စိမ်းလဲ "မမ ဘာဖြစ်လို့လဲ "လို့မေးတော​့ မမက ခေါင်းခါပြတယ် အိပ်တဲ့လေ။ ထောပတ်စိမ်းလဲ ဘာမှမပြောတော့ဘဲ တစ်ဖက်လှည့်ပီး အိပ်လိုက်တော့ မမရဲ့လက်တွေက ထောပတ်စိမ်းရဲ့ အကျီထဲဝငိလာတာ ထောပတ်စိမ်းလဲ အဲ့တုန်းက ငယ်သေးတော့ ဒီတိုငိးဘဲထင်တာ နောက်တော​့ မမက အသက်ရှူသံတွေမြန်လာပြီး ထောပတ်စိမ်းရဲ့နို့သေးသေးလေးတွေကို စုပ်နယ်တာဆိုတာ အရမ်းနာတာ...

       ထောပတ်စိမ်းနာလို့ အင့်ခနဲရှိုက်မိတော့ မမက ရပ်သွားပြီး ထောပတ်စိမ်းကိုယ်လေးကိုသူ့ဘက်လှည့်ပစ်လိုက်တာ နာလို့ မျက်ရည်လဲ ဝိုင်းနေတော့ မမက ပိုထန်သွားတယ်ထင်တယ် အကျီကိုအတငိးဆွဲလှန်ပြီး နို့တွေကိုအရမ်းဆွဲစို့ပြစ်တာ ပြီးတော့ ထောပတ်စိမ်းရဲ့ ခြေထောကိတစိဖက်ကိုယူပြီး သူ့ပေါင်ကြားထဲ ထားပြီး သူ့စောက်ပတ်နဲ့ ပွတ်တာဆိုတာ ပေါင်တောငိပူထူသွားတာဘဲ....

        ခနကြာတော့ သူလဲပီးသွားလို့ထင်တယိ ထောပတ်စိမ်းရဲ့နို့တွေကိုလွှတ်ပိး လျှာနဲ့ ဖွဖွလေးယက်ပေးနေသေးတာ...ပြီးသွားတော့ ပြောသေးတယ် "ဘယ်သူမှလျှောက်မပြောရဘူးနောိကလေးလေး...မမကချစ်လို့ လုပ်ပေးတာတဲ့...နောက်နေ့တွေကောထပ်လုပ်လို့ရမလား..."ဆိုပီး ထောပတ်စိမ်းမျက်နှာကိုမော့ပြီးမေးတော့ ခေါငိးငြိမ့်ပြလိုက်တယ်လေ...

     ဒါပေမယ့် အဲ့အကျိုးကမနက်ရောက်တော့ အကျီစနဲ့ထိရင်ကိုရင်ဘတ်ကနာနေတော့တာဘဲ....





    ေထာပတ္စိမ္းရဲ႕ မမေတြေၾကာင္းေျပာျပမယ္....

     အင္းးး...ပထမတစ္ေယာက္က ေထာပတ္စိမ္းတို႔ရဲ႕ အိမ္နားေလးက...ေထာပတ္စိမ္း ၁၃ႏွစ္ဘဲရွိေသးတယ္...အဲ့မမက ၂၀ေက ျာ်ပြီ...အစတုန္းကေတာ့ ဒီလိုဘဲ မမတို႔အိမ္နဲ႕က မိသားစုလိုေတြျဖစ္ေနေတာ့ သြားသြားေဆာ့တာေပါ့...ဒါေပမယ့္ မမတို႔အိမ္မွာ အလႉလုပ္ေတာ့ ေထာပတ္စိမ္းတို႔ေမေမက ညထိအလုပ္ကူရတယ္ေလ...ေထာပတ္စိမ္းကေတာ့ မမနဲ႕တူတူအိပ္ရမယ္ဆိုပီး အခန္းထဲလိုက္သြားတာ..အိပ္တဲ့ခ်ိန္ကေတာ့ ပုံမွန္ဘဲ ဒါမယိ့ နည္းနည္းၾကာေတာ့ မမက ေထာပတ္စိမ္းနားကပ္လာတယိ ၿပီးေတာ့ ေထာပတ္စိမ္းရဲခါးေလးကိုဆြဲဖက္လိုက္တယ္....

       ေထာပတ္စိမ္းလဲ လန့္သြားတာေပါ့ ေနာက်ကိုလှည့်ကြည့်တော့ မမက ၿပဳံးျပေနတာ အဲ့တုန္းက လိင္စိတ္ေတြဘာေတြလဲမရွိေသးေတာ့ မမရဲ႕အၿပဳံးက အရမ္းကိုလွပေနခဲ့တာ ခုေတြးေတာ့ မမက အႀကံနဲ႕ေလ...

        ေထာပတ္စိမ္းလဲ "မမ ဘာျဖစ္လို႔လဲ "လို႔ေမးေတာ့ မမက ေခါင္းခါျပတယ္ အိပ္တဲ့ေလ။ ေထာပတ္စိမ္းလဲ ဘာမွမေျပာေတာ့ဘဲ တစ္ဖက္လွည့္ပီး အိပ္လိုက္ေတာ့ မမရဲ႕လက္ေတြက ေထာပတ္စိမ္းရဲ႕ အက်ီထဲဝငိလာတာ ေထာပတ္စိမ္းလဲ အဲ့တုန္းက ငယ္ေသးေတာ့ ဒီတိုငိးဘဲထင္တာ ေနာက္ေတာ့ မမက အသက္ရႉသံေတြျမန္လာၿပီး ေထာပတ္စိမ္းရဲ႕နို႔ေသးေသးေလးေတြကို စုပ္နယ္တာဆိုတာ အရမ္းနာတာ...

       ေထာပတ္စိမ္းနာလို႔ အင့္ခနဲရွိုက္မိေတာ့ မမက ရပ္သြားၿပီး ေထာပတ္စိမ္းကိုယ္ေလးကိုသူ႕ဘက္လွည့္ပစ္လိုက္တာ နာလို႔ မ်က္ရည္လဲ ဝိုင္းေနေတာ့ မမက ပိုထန္သြားတယ္ထင္တယ္ အက်ီကိုအတငိးဆြဲလွန္ၿပီး နို႔ေတြကိုအရမ္းဆြဲစို႔ျပစ္တာ ၿပီးေတာ့ ေထာပတ္စိမ္းရဲ႕ ေျခေထာကိတစိဖက္ကိုယူၿပီး သူ႕ေပါင္ၾကားထဲ ထားၿပီး သူ႕ေစာက္ပတ္နဲ႕ ပြတ္တာဆိုတာ ေပါင္ေတာငိပူထူသြားတာဘဲ....

        ခနၾကာေတာ့ သူလဲပီးသြားလို႔ထင္တယိ ေထာပတ္စိမ္းရဲ႕နို႔ေတြကိုလႊတ္ပိး လွ်ာနဲ႕ ဖြဖြေလးယက္ေပးေနေသးတာ...ၿပီးသြားေတာ့ ေျပာေသးတယ္ "ဘယ်သူမှလျှောက်မပြောရဘူးနောိကလေးလေး...မမကခ်စ္လို႔ လုပ္ေပးတာတဲ့...ေနာက္ေန႕ေတြေကာထပ္လုပ္လို႔ရမလား..."ဆိုပီး ေထာပတ္စိမ္းမ်က္ႏွာကိုေမာ့ၿပီးေမးေတာ့ ေခါငိးၿငိမ့္ျပလိုက္တယ္ေလ...

     ဒါေပမယ့္ အဲ့အက်ိဳးကမနက္ေရာက္ေတာ့ အက်ီစနဲ႕ထိရင္ကိုရင္ဘတ္ကနာေနေတာ့တာဘဲ....          

Need MaMa Where stories live. Discover now