(پۆڤ ئۆلی)
دوای ئەوەی لای یونگسوو ڕۆشتم بەڕێکەوتم بۆماڵەوە من هەمیشە لەکۆڵانی تەسک و تاریک ئەڕۆم لەبەرئەوەی بەلامەوە زۆر شوێنێکی خۆشە بەڵام ئەمجارە جیاوازبوو زۆر تاریک بوو بەڕادەیەک ئەگەر ڕووناکی مانگ نەبێت شوێنەکە ڕەش دائەپۆشێت لەهەمووی ناخۆشتر دووکوڕی سەرخۆشم بینی بێ ئەوەی سێریان بکەم بەلایانا تێپەڕیم و ڕۆشتنەکەم خێراتر رۆد بەڵام کوڕێکیان قسەیەکی کرد هەموو گیانم بوو بەئارەقە و نەئەمتوانی بڕۆم نەئەمتوانی ئاوەڕدەمەوەکوڕێکی1:هێی کچی جوان ئاوڕ دەوە(ئۆلی ئاوەڕی نەدایەوە لەترسا)
کوڕێکی2:هێی پێی وتی ئاوەڕ دەوە یان ئێمە بێین بۆلات؟(ڕۆشتن بەرەو ئۆلی)
ئۆلی:چ.چیتان ل.لەمن ئ.ئەوێت؟(نەیئەتوانی قسەکەی بەجوانی دەربڕێ)
کوڕێکی1:زۆر جوانی بەڵام ببوورە من پێویستم بەپارەیە بۆ تلیاکەکانم (دەسی برد بۆجانتاکەی)
ئۆلی:تکایە وازلەمن بێنن من هیچ پارەیەکم لانیە پێتان ئەڵێم بوەستن(کوڕەکان گوێیان بەئۆلی نەدا)
ئۆلی:هاوارئەکەم
کوڕێکی2:زۆر عەجولی وەرە بیگرە(ئاماژەی بەکوڕەکەی تر کرد)کوڕێکی1:باشە(ئۆلی گرت)
ئۆلی:بوەستە هێی تکایە بوەستە دەست لەشتەکانی من مەدە یارمەتی تکایە یارمەتیم بدەن (بەهاوارەوە داوای یارمەتی ئەکرت)کوڕێکی2:بێدەنگبە سوێن ئەخۆم لێت ئەدەم
ئۆلی:تۆ پیاوی تەنها زلەیەکم لێبکە دەی ئەگەر پیاوی لێم ئەدەیکوڕێکی2:خۆت ئەمەت ویست(دەسی بەرزکردەوە بەمانای ئەوەی لەئۆلی بداتو ئۆلیش تون چاوی داخست بەڵام ئۆلی بۆساتێک هەستی بەهیچ لێدانێک نەکرد کە چاوی کردەوە شۆک بوو کە کوکی بینی)
کوک:نەفرەتی بوێری نەکەی دەستی لێبدەی(ڕۆشتە گیانی کوڕەکەو لێیئەدا)
ئۆلی:کوک بوەستە کوشتت تکایە بوەستە(کوڕەکەی تر ئۆلی گرت)
کوڕێکی1:سوێن ئەخۆم ئەگەر وازی لێنەهێنی خۆشەویستەکەت ئەکوژم (ملی ئۆلی گرتبوو چەقۆی لای ملی ڕاگرتبوو ئۆلی تەنیا بەبێدەسەڵاتی ئەگریا)
ئۆلی:کوک تکایە واز لەو کوڕە بێنە من ئەکوژێت
کوک:باشە نەفرەتی بەڵام تۆ سەرەتا ئەوکچە بەردەکوڕێکی1:باشه بەڵام بەڵێن بدە واز لەوکوڕە بێنی
کوک:باشە دەی ئەوکچە بەردە(کوڕەکە بەریدا)
کوک:گەمژه وائەزانی وازتان لێدێنم؟(زۆری لەدووکوڕەکە دا بەڵام ئۆلی هەر هاواری ئەکرد ئەیوت بەسە کوشتت تکایە کوک وازی لێبێنە)کوڕێکی1:تکایە وازمان لێبێنە بەڵێن بێت هەموو پارەکانی خۆشەویستەکەت ئەدەینەوە(لەبەر ئازار بەزەحمەت ئەو وشانە لەدەمی دەرچوو)
کوک:بێنە گەمژە سوێن ئەخۆم ئەگەر بزانم ڕۆژێکی تر ڕێگاتان لێی گرتوە بێ یەکو دوو ئەتنێرمە جەهەندەم (پارەو شتاکانی ئۆلی لێیان سەنو کوڕەکان ڕایان کرد)
YOU ARE READING
خۆشەویستی یەک لایانە {تەواوکراوە}✔
Actionئۆلیڤیا: جیۆن من تۆم بەدڵە جیۆن: تۆ بەڕاستی گەمژەی من ڕقم لەتۆیە چۆن تۆم خوشبوێت ئۆلیڤیا: باشە دڵنیابە منیش هەمان شتت پێئەڵێمەوە جیۆن: ئەگەر توانیت بیکە