MASUMIYETIM

638 13 0
                                    

Emir odaya girdi ben cok heyecanlıydım.Kalbim yerinden çıkacaktı .Emir beni ayaga kaldirdi boynuma bir kolye taktı takarken boynumu opmeye baslamisti gelinliginn fermuarını acti artik sadece jartiyerim vardi yataga uzandim oda sadece boxeri ile kaldi üstüme uzandi cok tecrübeli bir halde heryerime ufak öpücükler dokunuşlar bıraktı opustuk .goguslerim onun elindeydi bana hazir misik dedi sessiz kaldim boxerini cikartik kadinligima yaklasti ve erkekligini hissettim yavaşça iceri soktu ve bi anda bi sıcaklik hissettim kanlar akmaya baslamisti emir iyice hIzlandı canim cok acimisti emir yeter drdim durmadi kendini kaybetmisti beni dinlemiyordu artık olmek uzereydim emire tokat attim ve kendine geldi yanima uzandi sabaha kadar uyuduk.Uyandigimda kalcalarim emirin erkekliğine degiyordu elide kadinligimdaydi tam o sirada kapi calindi emiri uyandirdim carsafi almaya gelmişlerdi hemen kalktik bem basta carsafi vermemek icin cok israr ettim ama nafileydi kadın aldi gitti dus aldik nevresimleri degistirdik sonra da üstümüzu degistirip asagi indik. Tam merdivenlerde emirin imam nikahli karisi olan zişani gorduk elinde ultrason sonuclariyla agam diye bagirdi emir bu kim diye sordum sessiz kaldi o sirada da zisan agam senden gebeyem dedi.

SEN BENIMSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin