10 мин. смърт

192 12 2
                                    

Хах като се събудих се сетих за вчеращата си победа над Стайлс . Полежах си добре , но вече трябваше да ставам . Беше 10:30 и аз се затътрих към банята . Пуснах топлата вода и тя покри цялото ми тяло . След около 15 мин. под душа увих тялото си с кърпа . Посуших се , облякох ( това на снимката ) и отидох в кухнята . Татко беше излезнал и бях сама . Направих си плодова салата и портокалов сок . Взех дистанционното и седнах на дивана . Пуснах на някакво предаване , но бързо го изключих . Оставих съдовете в миалнята и тогава чух отваряне на вратата . Отидох и видях че това беше татко .

- Хей тате , как си ?

- Добре съм миличка , ти как си ?

- Ами наспах се добре , значи съм добре . - казах усмихвайки се .

- Имам новини .

- Оууууу какви ?

- Ами една добра и една лоша . - каза докато си наливаше вода .

- Първо лошата .

- Ами аз и бащата на Хари заминаваме за един обир в Сащ . А ти ще трябва да останел тук сама .

- Аххх , а може ли и Келси да живее тук с мен , докато те няма ? - попитах , като направих мили очички .

- Да разбирасе .

В деня на заминаването .

- Чао татко , до след месец . - казах и помахах .

- Довиждане г-н Купър. - каза Келси и помаха с мен . Той тръгна и ние влязохме в къщата .

Е какво стана с екипа ? - попита тя

- Ами нищо , но срещнах Хари Стайлс . - въздъхнах .

- Какво !? - изкрещя тя .

- И какво стана - Келси ме гледаше се едно говорим за бог .

- Нищо , прави се велик и си мисли , че ще си легне с мен .

- Аз пък мисля , че е сладък и доста секси . - каза замечтано . Тогава получих SMS от непознат номер . Пишеше ,, Ще бъдеш само моя красавице '' - Хх .

- Мили боже .- казах и веднага показах съобщеноето на Келси , а тя ахна и ме погледна с уплах .

- Е какво ще правиш ? - попита тя .

- Няма да му се дам . - отговорих . След час аз отидох до магазина , напазарувах и отидох на касата . А в огледалото зад касиерката видях Хари зад мен . Направих се че не го видях , платих и забътзах крачка към колата . Чувах стъпки зад мен , но знаех на кой са и не се обръщах . Почти стигнах , но товага някой ме притисна здраво към съседната кола . Хари .

- Защо не ми отговори на съобщението ? - каза той

- А-аз не съм го видяла . - казах заеквайки .

- Съмнявам се , но добре . - каза спокойно и започна да целува врата ми . Опитах се да го отблъсна , но той само затегна хватката си . Тогава телефонът му звънна . Бързо отговори и после ми подшушна на ухо .

- Не се коси скъпа , скоро ще ми паднеш в ръцете и ще си поиграем добре . - каза и ми намигна . Качи се в колата си и потегли .

- Какво да правя ? - казах си и потеглих към вкъщи . Върнах се и цял месец обеждавах Хари , че татко си е вкъщи и не може да ми направи нищо . Един ден тъкмо се прибрах от разхидка и си отидих в стаята . А на леглото заварих Хари и направо изпищях така че целият квартал ме чу .

- Какво правиш тук ? - попитах като го погледнах .

- Ами , след като цял месец ме лъжеше , че баща ти си е тук реших да го видя и хах ето че го няма . Защо ме излъга ?

- А-аз не знам . - казах гледайки към пода . Как изведнъж станах толкова срамежлива ?

- Така и си помислих . - каза като ме притисна към вратата . - Падна ми красавице . Започна да ме целува по врата , а аз се опитвах се да го избутам няколко пъти , но безоспешно .

- Ха буйна . - каза през целувките , леко задъхан . - Харесва ми . - В продължение на 10 мин. тий не спираше , а аз сякаш не можех да направя нищо .

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jul 22, 2015 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Ролева играOnde histórias criam vida. Descubra agora