Tüm cesaretimi topladım. Uzun zamandır onu görmüyodum. Üst kata çıktım. Çalışma odasına yöneldim. Her adım attığımda kalbim çırpınıyodu.
Kendi-kendime:
-Neden yanıma gelmiyodu? Sabah erkenden işe gidiyor, ben uyurken geri dönüyor! Bu haksızlık benimle neden ilgilenmiyor?!Çalışma odasına varmıştım elimi kapının koluna koydum. Kendimi sanki yasak bir şeyi yapıyormuşum gibi hiss ediyorum. Nihayet cesaretim bana döndü ve kapıyı açtım... masada oturmuş çalışıyodu. Ya beni fark etmedi yada fark etmemiş gibi davranıyodu. Yavaşça odaya geçip kapıyı kapattım.
- öhm... öhöm... Namjoon...
- hı... kafasını kaldırmadan dedi*
-... sana kahve yaptım istermisin?
-hı...
Son çare olarak kaveyi masasına bıraktım.
-iyi çalışmalar... diyip odadan çıktım çıldırmak üzereydim. NASIL?! Bu cidden KÖTÜ benimle ilgilenmiyor! Kafasını kaldırmadı bile...
Neyse... umarım yemeğe iner
Mutfağa gidip akşam yemeği sofrasını hazırladım:-eh umarım beyenir...
Yeniden yukarı çıktım*
Çalışma odasına girdim-namjoon?
-hı...
-sofra hazırladım...
-hı...
-gelsene...
-işim var... şimdi olmaz...
-lütfennn birlikte yemek yemeyeli baya oldu...
-tamam...
-yaşasın
Aşağı indik* sofraya geçtik...
Yedik*
Onunla geçen bu zaman 2x gibi geçmiştiSofradan kalkıp yukarı çıktı bir şey demedi bile bu ne arkadaş?... beyenmedimi acaba? ama bu onun en sevdiği yemekti... sofrayı hevessiz bit şekilde topladım.
Sonra odama aslında "odamıza" gittim pijamamı giyindim..
İki kişilik yatağa yine tek girdim... yorganıma sarıldım...
Sleep😴💤Şimdilik bu kadar...
Gelecek bölümü bu þ@rㅜ ¹. in vote sayısına gore yazcam... yeni bölüm istiyorsan Yıldız'a bas... Aksi takdirde yeni bölüm gelmeyecek💞💞Byye💫💅🏻
🐎💨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
For you~
RomansaBelkide seni sevmiyor... belkide seviyor... sana karşı bir şeyler hiss ediyormu... neden soğuk davranıyo? neden böyle yapıyo? yakında öğreniceksin...