youtube'da dolaşırkan karşıma BoraLo isimli bir youtuber çıktı videosuna tıkladım ve efsane videoları yaptığını fark ettim içimden "vayyy bende bu youtuber ile video çekmek istiyorum!" dedim ve hemen bigisayatdan en yakın arkadaşımın arkadaşı olan Atakan'a yazdım
"hey Atakan! nasılsın?"
"iyi sen?"
"bende iyiyim YouTube'da BoraLo isimli bir youtuber ile karşılaştım birlikte efsane olalımmı?"
"saçmalama sadece bir çocuk kanalı bence"
"oohhh hadi ama! benim ismim kesinlikle Turkısh Minecraft Legend olurdu!"
"benimki Türk Herobrine olurdu"
"Minecraft oynayalımmı?"
"olur bana uyar"
birlikte sohbet ederek oyun oynamağa başladık ben bir yandan BoraLo videolarına bakınıp onun hakkında konuşuyor ve kurduğum hayallerimi Atakan ile paylaşıyordum o ise beni hiç bıkmadan dinliyor ve beni destekliyor aradan neredeyse tam 56 dakika geçti ve o oyundan atıldı bende ona "hay internetine tüküreyim" dedim daha sonra ev yaptım o gün birlikte çok fazla eğlendik
aradan 8 ay geçti kavga ettik ve bir birimizden küstük ben bir server açtım ve oraya kendi yaptığım modaları kurdum ve bir video çekip internette paylaştım BoraLo bu videoyu görmüş ve bana mesaj atmıştı ona sunucu adresini verdim ve sunucuma katıldı ben O'nu bir yere götürdüm ve "karanlıkta kayıp olduğunda ışığı ara Bo-ra-Lo HAHAHAHA" dedim artık tam bir efsane gibi idim onunla durmadan uğraşıyor ve rahatsız ediyordum 6 ay sonra ona yardım ediyordum ama o sahte bir fotoğraf görünce benim O'na ihanet ettiğimi zannetti ve benimle düşman oldu bu fotoğrafı oraya kimin koyduğunu anlamak zor değil bu kişi tabikide Code-Man idi bizi bir birimize düşman etmek için her şeyi yapar ve kaybetti ama bu yaptığın yüzünden seni affetmicem...
aradan yıllar geçti ben BoraLo ile tekrar barış yapmak isterken karısı Catalina buna engel oluyordu Code-Man bana yardım etmeğe çalışıyordu ama en sonunda O'na "sen git ben kendim idare ede bilirim" dedim o'da onayladı ve gitti ben yıllarca çabaladım ama pes etmedim ama nafile... belki Catalina'dan kurtulurum ve tekrar BoraLo ile arkadaş olurum dedim ve Code-Man'a sunucuyu yok etmesini söyledim o ise hiç ısrarla bulunmadı ve sunucuyu yok etti ama başka bir sunucu açtılar...
331 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
<[||Kabus||]>
De TodoBazen... düşünüyorum... iyi karakterlerin sonu... hep güzel biter... BoraLo... Catalina... Coco... Baldi... Bobby... Kevin... Zoko... ama... ya kötülerin sonu?... hep üzücü... kötü son ile bitiyor... Code-Man... Lady... 0032... Trmc... Freak_Girl...