Interview Transcript
Interviewer
Dr. Sophia Patel, Oral Historian
Interviewee
Brigadier Alistair Gordon Lethbridge-Stewart, UNIT Commander & Zombie War Veteran
Location
UNIT Headquarters, London
Date
October 20, 2024
Dr. Patel: Brigadier, recount your experiences during the Zombie War.
Brigadier Lethbridge-Stewart: UNIT faced unprecedented challenges. Zombies overwhelmed our defenses, disrupting global communications.
Dr. Patel: Intelligence services?
Brigadier Lethbridge-Stewart: UNIT provided critical intel on zombie movements, behavior, and weaknesses. Our analysts worked tirelessly to identify patterns.
Dr. Patel: Commando raids?
Brigadier Lethbridge-Stewart: UNIT conducted high-risk missions to rescue key personnel, secure vital infrastructure, and gather intel. We suffered significant casualties.
Brigadier Lethbridge-Stewart: Operation: London Bridge, Operation: Zombie Dawn. We lost good people, but our efforts helped turn the tide.
Dr. Patel: Challenges?
Brigadier Lethbridge-Stewart: Limited resources, conflicting priorities, and the ever-present threat of zombie infiltration.
Dr. Patel: Casualties?
Brigadier Lethbridge-Stewart: We lost 30% of our personnel. Friends, comrades... irreplaceable.
Dr. Patel: Post-war reflections?
Brigadier Lethbridge-Stewart: UNIT's resolve was tested, but we persevered. Our sacrifices will not be forgotten.
Dr. Patel: Advice?
Brigadier Lethbridge-Stewart: Stay vigilant, adapt, and never underestimate the enemy.
Dr. Patel: Final thoughts?
Brigadier Lethbridge-Stewart: UNIT will continue to defend Earth, no matter the threat.
YOU ARE READING
World War Z Interviews Brigadier Lethbridge-Stewart
HistoryczneAn ai generated World War Z interview featuring Brigadier Lethbridge-Stewart from Doctor Who.