Kivágtam a bejárati ajtót, és rohantam az autó felé, ami nem régen állt meg a ház előtt. Apa kiszállt az autóból. Én egyenesen felé futottam és szinte lerohantam. Szorosan ölelt.
-Végre itthon vagy apa! Annyira aggódtunk anyuval! -suttogtam könnyezve.
-Ó drágám! Ti is nagyon hiányoztatok nekem! El sem hiszed mennyire... -akarta fojtatni de ekkor megjelent az ajtóban anyu.
-Cassandra, Cassandra merre.... -kiabálta ijedten. Haja kócos volt, és köntösét kötötte. De amikor meglátott felénk sietett. Én arrébb húzódtam aputól, hogy anyu is hozzá férjen. Forró csókban forradtak eggyé. Én lesütöttem a szemem. Valami hangosan csattant. Felkaptam a tekintetem. Anyu adott egy pofont apunak.
-Anyu... -suttogtam. De sem Ő sem apa nem figyelt rám.
-Tudod min mentem keresztül John?? -mondta anyu sírós hangon. És bár a sötétben nem láttam tudtam, hogy sír.
-Sajnálom Susan! Annyira sajnálom! -mondta apa és szorosabban magához ölelte anyut. -Defektet kaptam félúton és mire kiértek, nekem már itthon kellett volna lennem... De most végre itthon lehetek. Kaptam két hét fizetett szabadságot! -mondta és engem is magukhoz húzott. Mind a ketten átöleltek. Boldog voltam, és felszabadult.
Nem sokkal később együtt mentünk be a házba. Apa lezuhanyzott, anyu csinált neki egy szendvicset, én pedig ittam egy pohár tejet. Anyu arcán szórakozott mosoly csillogott, amikor apa megjelent pizsiben.
-Én felmentem aludni. -mondtam nekik. Kicsit egyedül akartam hagyni őket.- Holnap megyek Loren-hez vigyázni Kim-re.
-Rendben. Nekem be kell mennem a városba kicsit vásárolni. Alig van itthon valami... -mondta anyu.
-Elmegyek veled. -mondta apa.
-Nem akarsz inkább itthon pihenni? -kérdezte anyu.
-Dehogy.
-Jó, Cassie nem tudom mikor érünk haza, a telefonod legyen mindig nálad!
-Tudom, tudom anya...
-Ha bármi van és még nem értünk haza menj át és szólj Melindának vagy a srácoknak.
-Srácok?! -kapta fel a fejét apu.
-Igen. Logan és Lewis Adamson. Ők az új szomszédunk, meg persze az anyukájuk. -meséltem.
-Nem tetszik ez nekem.... -mondta és a tekintete rám villant.
-Nagyon kedvesek, főleg Lewis. Igazán tisztelettudók. -mondta anyu.
-Majd meglátjuk. -felelte apa. Én; jó éjt! -et kívántam aztán felmentem a szobámba aludni.
*****
Reggel hatkor csörögni kezdett az ébresztőm. Dühösen lecsaptam az órám és kimásztam az ágyamból. Kómásan kirántottam a függönyöm, hogy besüssön a nap. Elkezdtem öltözködni. Felvettem egy fehér trikót, megint csak rövid farmerral amit szintén én csináltam. Felvettem a kereszt nyakláncot. Elkezdtem keresni a fésűmet, amit nagy nehezen megtaláltam.
Ekkor megint úgy éreztem, hogy figyelnek. Az ablak felé fordultam.
Logan az ablak alsó részén könyökölt, egyik kezével az arcát támasztotta, és engem figyelt kíváncsi tekintettel. Megint félmeztelen volt. Elvörösödtem. Mondd, hogy nem nézte végig azt ahogy öltözöm! Teljesen kiment a fejemből, hogy megláthat.
Kinyitottam az ablakom. Ő is követte a mozdulataim.
-Jó reggelt! -köszöntem.
-Neked is. -mondta fáradtan.- Mi volt nálatok az este?
YOU ARE READING
Cassie és Az Ikrek
RandomA nevem Cassandra Smith.17 éves vagyok, Maine-ben lakom. Hát nem egy New York, szóval nem kell hatalmas bevásárlóközpontokat, mozikat keresni. Persze itt is akad egy pár... Max fehete-fehér néma film megy benne sajnos. De mint minden ilyen kis város...