Kaoru
-Zdolność: Emanacja iluzorycznych głosów
Kaoru potrafi sprawić, że inni słyszą głosy dochodzące z miejsc, w których go nie ma. Może to być jego głos lub dowolny dźwięk, który wyobrazi sobie wystarczająco dobrze (np. kroki, krzyki alarmu, szept). Zdolność ta działa na krótki dystans i wymaga skupienia, ale jest doskonała do dezorientacji przeciwników lub wprowadzenia zamieszania.
Fabuła: W czasie włamania do systemu mógł użyć tej zdolności, aby zwieść ochronę – jednak później odkryto, że dźwięki nie pochodziły z żadnego urządzenia, co zwiększyło podejrzenia o jego udział w przestępstwie.
Aoi
-Zdolność: Tworzenie dymnych kopii
Aoi potrafi wytwarzać ulotne, półprzezroczyste "klony" z czarnego dymu. Kopie te nie są fizyczne, ale poruszają się i zachowują jak ona, przez co przeciwnicy mają trudności z rozróżnieniem oryginału od iluzji. Mogą się rozpraszać po jednym uderzeniu lub samodzielnie rozpływać po kilku sekundach.
Fabuła: W trakcie bójki mogła nieświadomie użyć tej zdolności, przez co świadkowie twierdzili, że "atakowała z wielu stron jednocześnie", co brzmiało nieprawdopodobnie, ale przyczyniło się do jej oskarżenia.
Wspólna zdolność (rodzeństwo)
-Zdolność: Zmiana percepcji przestrzeni
Kiedy są w bliskiej odległości, potrafią wpłynąć na otoczenie w sposób, który dezorientuje innych. Ludzie widzą ściany tam, gdzie ich nie ma, albo mają wrażenie, że korytarz się wydłuża. Rodzeństwo nie kontroluje tej zdolności w pełni – ujawnia się często w momentach zagrożenia lub stresu.
Fabuła: Ich wspólna zdolność mogła pomóc im w przeszłości uniknąć pościgu, ale teraz w więzieniu przyciąga uwagę strażników, zwłaszcza gdy przestrzeń wydaje się "wariować" w ich obecności
Krótka notka od Hajime
,,Choć początkowo sceptyczni wobec szalonych planów i niekończącego się chaosu, szybko nawiązują więź z Jyugo i resztą. Kaoru znajduje wspólny język z Uno, dzieląc sarkastyczne uwagi, podczas gdy Aoi świetnie dogaduje się z Nico, który podziela jej entuzjazm i energię. Rock szybko zaczyna szanować Aoi za jej umiejętności walki, a Jyugo... cóż, widzi w nich oboje coś, co przypomina mu samego siebie — zagubionych ludzi szukających własnej drogi"
YOU ARE READING
Pieprzeni idioci w ,,pasiakach"~ Nanba vs Idioci z celi 13
Short StoryW świecie najbardziej zwariowanego więzienia na świecie, Nanba, pojawia się niezwykłe rodzeństwo. Skazani za przestępstwo, które wydaje się zbyt absurdalne, by było prawdziwe, trafiają do Celi 13 - miejsca, gdzie królują chaos, humor i niekończące s...