Μέρος 3

0 0 0
                                    

19/5/2023
Θέλω να ανέβω σε ένα βουνό και να φωνάξω πόσο τον αγαπώ να το μάθουν όλοι. Φοβάμαι μα το ζω ταυτόχρονα. Μου είπε ότι δεν θα με αφήσει ποτέ. Μου είπε και κάτι για την χημεία της αγάπης και η καρδιά μου άρχισε να τα παίζει. Κάνω όνειρα για εμάς και πιστεύω ότι θα γίνουν, πιστεύω ότι θα μείνω μαζί του και ότι κάποια στιγμή στο μέλλον θα κάνουμε παιδιά. Έχει τα πιο ωραία μάτια, λέει τα πιο γλυκά λόγια, το πιο ωραίο άγγιγμα. Είναι ο μόνος που αγαπώ τόσο πολύ και είναι τα πάντα για εμένα. Ανησυχώ κάθε φορά που δεν είναι δίπλα μου και δεν ξέρω τι κάνει αλλά ξέρω ότι με αγαπάει και δεν πρόκειται να με πληγώσει ποτέ. Απλός τον αγαπώ.

20/5/2023
Κάθε φορά που τσακωνόμαστε θέλω να πάω κοντά του και να τον χτυπήσω και μετά να του πω πόσο πολύ τον αγαπώ. Είναι κάποιες φορές που θέλω να τον χτυπήσω τόσο πολύ αλλά ξέρω ότι δεν θα τα καταφέρω γιατί θα μου κρατήσει τα χέρια. Όταν δεν μου δίνει σημασία μπορεί να με τρελάνει και να με κάνει να ανησυχώ πως η προσοχή του είναι αλλού.

21/5/2023
Με έχει τρελάνει τόσο πολύ που όντως τον σκέφτομαι κάθε μέρα. Είναι δύσκολο να είμαι μακριά του να μην μπορώ να του μιλήσω, να τον αγγίξω και να τον νιώσω. Όταν με φιλάει τα χάνω πολύ δεν μπορώ να συνέλθω. Νιώθω τόσα πολλά για αυτό το άτομο που δεν ξέρω πως να του το δείξω και αν του το δείξω και με αφήσει. Τον αγαπάω τόσο πολύ που κάνω σχέδια να μείνω μαζί του, να ξυπνάω και να ακούω την φωνή του να είμαι η πρώτη που βλέπει τα μάτια του κάθε μέρα. Θέλω να τον παντρευτώ.

24/5/2023
Θέλω να τον σκοτώσω πολύ απλό. Με έκανε και ένιωσα ασήμαντη γι’ αυτόν και εννοείται δεν του έκανα τίποτα θέλω να τον χτυπήσω.

25/5/2023
Κλαίω κάθε φορά που σκέφτομαι ότι τον χάνω. Δεν θέλω με τίποτα να τον χάσω θέλω να ζήσω το υπόλοιπο της ζωής μου μαζί του. Ξέρω ότι αν δεν υπάρχει αγάπη και από τους δύο δεν θα γίνουν ποτέ αυτά που σκέφτομαι για εμάς… Είναι μερικές φορές που είμαι σίγουρη ότι θα κάνουμε οικογένεια μαζί και είναι και κάποιες άλλες φορές που απλός μου δημιουργεί ο ίδιος σκέψεις ότι δεν θα είμαστε για πολύ καιρό μαζί ακόμη και δεν μπορώ να κάνω τίποτα μόνο περιμένω να με χωρίσει και να μην μου ξανά μιλήσει. Είναι η πρώτη μου αγάπη παρόλο που αυτός δεν το πιστεύει.

26/5/2023
Είναι τόσο καλός μαζί μου τόσο αυτό που έψαχνα που δεν μπορώ να ξεκολλήσω από πάνω του. Λιώνω με τις αγκαλιές του και με τα φιλιά του ειδικά όταν με δαγκώνει και σφίγγει τα χέρια του επάνω μου εκεί παθαίνω ανακοπή καρδιάς για δευτερόλεπτα.

προσπαθώντας να σε αφήσω Where stories live. Discover now