Μέρος 7ο

0 0 0
                                    

16/7/2023
Περιμένω να γυρίσει αύριο να δω τι θα κάνει ο Γιώργος… Με πειράζει και μου λέει ότι δεν με αγαπάει… Δεν ξέρω τι φάση… Ανυπομονώ να τον δω και να τον αγκαλιάσω να νιώσω την καρδιά του να χτυπάει δυνατά.

17/7/2023
ΝΑΙ! ΝΑΙ! ΝΑΙ! Κλαίω από την χαρά μου. Τον λατρεύω απλός… Μου είπε ότι με αγαπάει επιτέλους!

18/7/2023
Ρε τον θέλω στην αγκαλιά μου τώρα να κοιμηθούμε μαζί.

19/7/2023
Με γράφει όλη μέρα και θέλω να τον σκοτώσω. Δεν μου μιλάει καθόλου. Νιώθω ότι κάτι έχει αλλά δεν  μου λέει και κάνω υπομονή πάλι μέχρι να μου πει.

20/7/2023
Δεν ξέρω τι έκανα λάθος και δεν με θέλει πάλι! Δεν έχει καθόλου χρόνο για εμένα πλέον, δεν με σκέφτεται και γενικότερα δεν με αγαπάει…

4/8/2023
Έξι μήνες μαζί και είμαι χαρούμενη που προσπαθεί και κάνει υπομονή για είμαστε μαζί… Ανησυχώ όμως ότι θα με αφήσει. Αυτός είναι ο μεγαλύτερός μου φόβος. Σκέφτομαι την τελευταία φορά στο σπίτι του που πήγε να κοιμηθεί πάνω πάνω μου και απλός θέλω πάλι! Θέλω να ξυπνάω και να είναι ο πρώτος που βλέπω…

10/8/2023
Το περίμενα τόσο καιρό αυτό το φιλί αυτή την αγκαλιά του την αγάπη του από κοντά τον λατρεύω! Κάθε φορά που τον βλέπω τον ερωτεύομαι από την αρχή αυτά τα μάτια του, η φωνή του, τα μάτια του, το άγγιγμά του με κάνουν να νιώθω τόσο υπέροχα σαν να πετάω και η καρδιά μου κάνει πάρτι όταν είμαι μαζί του… Τον αγαπάω τόσο πολύ!

14/8/2023
Σκέφτομαι αν με αγαπάει όπως στην αρχή… Νιώθω ότι με αγαπάει πάρα πολύ με τον τρόπο του που έχω αρχίσει να τον καταλαβαίνω. Οι αγκαλιές που μου δίνει είναι η κάθε μια μοναδική και κάθε φορά που τι θυμάμαι γελάω.

20/8/2023
Σε φιλάω και χάνεται όλος ο κόσμος γύρω μου. Νιώθω μουδιασμένη παντού ιδίως όταν με αγγίζεις την ώρα που με φιλάς… Νιώθω τόσο ωραία δίπλα σου… Θέλω να έρθει η νύχτα που θα κοιμηθούμε μαζί και το πρωί που θα ξυπνήσουμε μαζί!

24/8/2023
Νομίζει ότι θα με χάσει αλλά δεν έχει καταλάβει πόσο κολλημένη είμαι μαζί του. Τον έχω ερωτευτεί τόσο πολύ που κάνω τα πάντα για να τον κρατήσω δίπλα μου… Τον αγαπάω πάρα πολύ          

26/8/2023
Ανησυχώ πολύ… Είναι έξω με τους φίλους του και ανησυχώ μην του συμβεί τίποτα κακό… Φοβάμαι μην πάθει τίποτα και δεν έχω προλάβει να του πω ότι είναι ό,τι πιο σημαντικό στην ζωή μου και ότι τον αγαπάω…

4/9/2023
Εφτά μήνες μαζί και νιώθω υπέροχα… Πέρασα όλη την μέρα στην αγκαλιά του. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την στιγμή που τον χάιδευα ενώ βλέπαμε ταινία… Τον αγαπάω τόσο πολύ!

προσπαθώντας να σε αφήσω Where stories live. Discover now