2014 11sierpnia o godzinie 14:27.Oz jedzie Samochodem ze swoim Ojcem.Jego ojciec właśnie odebrał go ze szkoły. Oz popatrzył na ojca i powiedział "Tato będę mógł zjeść coś innego w końcu niz kawałek pizzy u Starej pizzerni alfredo?". Tata Na niego spojrzał zasmucony że nie stać go na nic innego i odpowiedział smutnym głosem. "Oz wiesz że nie stać mnie na nic lepszego jeżeli uda mi się dostać premie to zabiorę cię do Gdzie indziej".tata próbował pocieszyć syna.
Jego ojciec jechał samochodem do Alfredo żeby jak codziennie po odebraniu syna z szkoły zawieść go do pizzerni żeby kupić mu Kawałek pizzy i soku w tym czasie zawsze gdy ojciec zostawia tam Oz na pół godziny oz zawsze podsłuchuje Innych rozmowy ponieważ potrafią być one ciekawe...
Gdy ojciec zostawił oza w pizzerni alfredo oz kupił kawałek pizzy i sok jabłkowy jego ulubiony usiadł on do stolika i jadł.Patrzyl on na wesołe rodziny Będące szczęśliwe I gadające o tym jak fajnie jest u nich.po jakimś czasie oz musiał pójść do toalety z spraw fizjologicznych
Gdy Oz chciał już wejść do kabiny Światła zgasły i usłyszał on krzyki rodzin i dzieci
Przeraził się oni szybko lekko otworzył drzwi by zobaczyć co się stalo
Ujrzał starszego chłopaka od niego około 14latka klejącego wystraszonego zobaczył cień jakieś postaci ale kto to? Oz tak się wystraszył że zamknął po cichu drzwi i poszedł do zepsutej otwartej wentylacji była zepsuta ponieważ restauracja nigdy nie miała remontu a ta restauracja już parę dekad tu stoi
Wszedł na pisuar i wszedł do wentylacji gdy pełzał przez wentylację spadł przez wentylację i zobaczył coś co to było? Czasz.... Co to nie możliwe.. Pommyslal sobie Oz to naprawdę była czaszka?
Patrzył i wszędzie widział martwe dzieci oraz tajemnicza czaszkę... Oz nie wiedział co zrobić jego pierwszym odruchem była ucieczka... Na szczęście nikt nie zakluczyl drzwi więc udało mu się uciec. Jego tata jeszcze nie przyjechał więc pewnie Trochę się spóźni... za parę minut jego tata podjechał i pojechali do domu.następnego dnia Oz poszedl Na miasto lecz nie zdawał sobie że niedługo Zakończy swój żywot szybciej niż mu się wydaje. Oz wszedł do Alfredo ale gdy wszedł coś zamknęło za nim drzwi. oz przestraszył się i zobaczył znowu szkieleta tego samego trzymał on kule? Wyglądała jak te od wróżek na Youtube co pokazują tarota i wróżą przyszłość gdy Oz przypatrzyl się na kule Widział swoją śmierć niczym z horroru i popatrzył na Szkieleta. szkielet niespodziewanie odpowiedział Glebokim i strasznym głosem "Dopóki ja jestem na tym świecie ja Dotrzymam słowa i przeszłość ukazana tu zostanie przez mnie spełniona... Szkielet Wykręcił głowę Młodego chłopaka i chłopak umarł... Widziałeś pytania z Opisu książki tak naprawdę Oz Zmarł parę lat temu nie był on nigdy w Pizzerni alfredo ta pizzernia nawet nigdy nie była prawdziwa w jego mieście oz tak naprawdę Wpadł pod samochód gdy miał 9lat ale od 3lat nie umie pogodzić się ze swoją śmiercią więc wyobrazil sobie tą historię by jakoś sobie wytłumaczyć jego śmierć .. a co z jego rodzicami? Ojciec Oza ma traumę od śmierci oza Ponieważ on widział jego śmierć na jego oczy.. a jego matka? Po roku nie dała sobie rady wiedząc że jeśli by mu tylko nie pozwoliła iść na dwór razem z jego tata oz by nie zginal popełniła Samobójstwo a jego ojciec pozostał sam z lekami i trauma. Tak na prawdę Jego przyjaciele mieli go w dupie i tak jeżeli to by niebyła wyobraźnia oz po jego śmierci i tak by mu nie pomogli. Jego ojciec nie odwiedza jego grobu z jasnych powód... Oz nie miał nikogo Więcej niż ojciec i matka wtedy więc Jego grób jest zaniedbany.... Gdyby oz żył teraz miałby 22 lata...
CZYTASZ
Szkarłatna Kula
TerrorSzkarłatna Kula to moja pierwsza opowieść inspirowana innymi opowieściami typu horror. Głównym bohaterem jest Oz który jest dzieciakiem w biednym mieście w trakcie opowieści on ma 12 lat I ma tylko ojca. jego miasto jest strasznie biedne i ludzie si...