2.Bölüm

1 0 0
                                    

               " Gölgelerdeki Fısıltılar"

Sümeyra, kampüste geçirdiği ilk günlerin heyecanıyla yeni hayatına uyum sağlamaya çalışıyordu. Sabahları erkenden kalkıyor, derslere yetişiyor, akşamları ise odasında Ayşe ile sohbet ederek günün yorgunluğunu atıyordu. Ayşe’nin sıcak tavırları sayesinde, kendini yalnız hissettiği anlarda bile güvende hissediyordu. Ancak, Sümeyra’nın bilmediği bir şey vardı: onun bu yeni başlangıcını, uzaktan gözleyen biri vardı.

Emre, sabahın erken saatlerinde kampüsün yakınlarındaki bir kafede oturmuş, Sümeyra’nın yurt binasından çıkmasını bekliyordu. Kalbinde hem bir huzur hem de bir ağırlık vardı. Onun bu hayata adapte olduğunu görmek, Emre’nin içinde garip bir mutluluk yaratıyordu. Ama aynı zamanda, onun hayatına olan bu uzaklık, kalbindeki boşluğu daha da büyütüyordu.

“Onun mutluluğunu izlemek yetmiyor, değil mi?” diye sordu Kerem, masaya kahvesini koyarken.

Emre gözlerini yoldan ayırmadan, “Yetmek zorunda,” diye yanıtladı. Sesi, içindeki çelişkileri ele veriyordu.

O sırada Sümeyra, kampüs bahçesinde yeni bir arkadaş grubuyla tanışmıştı. Aralarındaki konuşmalar, Sümeyra’nın yeni ortama daha hızlı alışmasına yardımcı oluyordu. Gruptan bir kız, hafifçe gülerek, “Yurttaki ilk gece nasıldı? Ranzalar çok mu rahatsız?” diye sordu. Sümeyra, samimi bir şekilde güldü ve “Aslında beklediğimden daha iyiydi,” dedi. Her ne kadar yeni ortamı seviyor gibi görünse de içinde ailesine olan özlem büyüyordu.

O günün akşamında, Sümeyra yurduna dönerken eline bir not iliştirildiğini fark etti. Notta yalnızca birkaç kelime yazıyordu: “Hayatındaki yeni başlangıç, seni daha da özel biri yapacak.” Sümeyra, şaşkınlıkla etrafına baksa da kimin bıraktığını göremedi.

Emre, bir köşeden onun tepkisini izliyordu. Kerem sessizce, “Bunun doğru bir hareket olduğundan emin misin?” diye sordu. Emre, kısık bir sesle, “Ona doğrudan yaklaşmak istemiyorum. Ama benim hissettiklerim, bir şekilde onun hayatına dokunmalı,” dedi.

O gece, Sümeyra elindeki notu dikkatle sakladı. Onun için bu, bilinmez ama anlamlı bir şeydi. Emre içinse, yıllardır içinde biriktirdiği duyguların küçük bir yansımasıydı. Ancak bu görünmez bağlar, ikisinin de hayatını beklenmedik bir yola sürükleyecekti.

Şimdilik her şey gölgelerde kalıyordu. Ama bu fısıltılar, bir gün herkesin duyacağı bir hikâye olacaktı.

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: a day ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÖLGELERDEKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin