26

87 22 6
                                    


Selamm👋🏻😶

Mauro

Aşkım beni dinler misin artık?

Mert

O, piçin senin yanında ne işi vardı?

Mauro

Ben çağırmadım bir anda yanıma geldi gerçekten ben çağırmadım

Bunun için beni suçlama

Mert

Suçlamıyorum sadece sakinleşmek için uzaklaştım. Yoksa o sinirle seni kıracak bir şey söylerdim

Mauro

Peki

Hep böyle mi olacak? Sinirlenince benden uzaklaşacak mısın?

Eskisi gibi/

Mert

Hay sikeyim ya.. aklına saçma sapan düşünceler girecek yine /

Yavrum hiç olur mu öyle bir şey? Bu ilk ve sondu bir daha böyle bir şey yapmayacağım gerçekten

Mauro

Söz mü?

Mert

Söz tabikide

Yazıyor

O neden yanına gelmişti?

Mauro

Özür dilmek için yanıma geldi

Ben zaten bir şey demeden seni gördüm

Bakışların/

Çok kötü bakılıyordun

Yazıyor

Mert

O bakış sana değildi

Mauro

Biliyorum

Mert

Yavrum, gerçekten seninle alakası yoktu öyle hissettirdiysem özür dilerim

Mauro

Yok öyle hissettirmedin de..

Bir anda uzaklaşınca😕

Mert

Aklımı sikeyim/

Tamam şöyle yapalım ben senin yanına geleyim beraber dışarı çıkalım olur mu?

Mauro

Hihim olur

Yazıyor

Mert, zaniolo yazmış

Mert

Sikecegim ha hiçbir şey yazma ben yanına gelince konuşacağım

Mauro

Tamam

Çıkışta bekliyorum

Mert

Geleyim

görüldü

Mauro,"Aşkım!" diye seslenerek Mert'in dikkatini çekmişti. Mert, kendisine seslenen ve el sallayan sarışınla gülümsemişti. Gördüğü sarışınla bedeninde ki tüm sinir yok olmuştu.
Yanına geldiğin de hiç beklemeden yanaklarına uzunca bir öpücük bırakmıştı.

"İşte şimdi tüm sinirim yok oldu" dediğinde Mauro gülümsedi.

Mert,"Sahile gidelim mi? Çok güzel bir yer biliyorum" dedi.

"Olur, gidelim bakalım.." Beraber sahile doğru yürümeye başladıklarında mauro konuşma ihtiyacı hissetti.

"Aşkım,ben seni beklerken zaniolo bir anda yanıma geldi ve konuşmak istediğini söyledi. Ben daha ağzımı açmadan özür dilemeye başladı.. sonra ben seni gördüm,bak-"

"Mauro,bir tanem ben sana kötü bakabilir miyim hiç? Zaniolo'yu görünce kafamdan aşağı kaynar sular döküldü resmen. Fark ettiysen sana değil sadece ona odaklandım. Sinirimin arttığını hissedince biraz sakinleşmek için uzaklaştım. Tam seni arayacakken sen bana yazdın"

Mauro,"Aşkım.. kızgın değil misin bana?" Mavi gözleri merak ve umutla bakarak sordu.

Mert,"Yavrum,ben sabahtan beri ne anlatıyorum? Tabikide kızgın değilim."Dediğinde Mauro rahatlamış yüz ifadesiyle gülümsedi.

Mert,"Sana ne yazdı?"diye sordu.

"Bakmadım.."diye cevap verince Mert,neden bakmadığını biliyordu. Kendisinin yanında bakmak istiyordu.

Bir süre sonra kafeye geldiklerinde gözlerden uzak bir yere geçmişlerdi. Geçer geçmez Mauro, zaniolo'nun mesajına baktığında donup kalmıştı.

Onun bu halini gören mert, kendisinin anlatmasını beklerken gelen garsonla ikisinin de dikkati dağılmıştı. Sipariş verdikten sonra araya sessizlik hakim olmuştu. Bu sessizliğe dayanmayan mert konuşmaya başladı.

"Yavrum, bir sorun mu var?" Dediğinde Mauro,  bakışlarını tekrar sevgilisine yönlendirdi. Tam konuşcakken garson siparişleri bırakarak uzaklaşmıştı.

Mert,"Yavrum? Ne oluyor?"tekrar sordu

"O..yani zaniolo'nun yazdığı şe-"

"Ver bakayım,ne yazmış.."

Telefonu Maurodan aldığında yazdığı mesaja baktı. Yazdığı şey de ciddi miydi?

Naberr🤞🏻

Beni Aşka İnandır| MaumerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin