•Arkadaşlar serinin büyümesi ve daha hızlı bölüm gelmesi için lütfen oylamayı ve bol bol yorum yapmayı unutmayın 🥰
•
Sokağın başına geldiklerinde Hyunjin Felix'i bir arabaya bindirmeye çalışmıştı ama Felix buna izin vermedi. Son anda mafyanın elinden kurtulup geriye doğru bir adım attı. "Nereye götüreceksin beni!?" Diye bağırdı.
Bir yandan da acıyan bileğini sıvazlıyordu.
"Nereye gitmek istiyorsun Felix?"
"Ben..."
Hyunjin oğlanın duraksamasını fırsat bilerek üzerine doğru yürüdü. "Sana en başından beri derdimi düzgünce anlattım, istemedin. Kolundan tutup götürmeye kalktım, bunu da istemiyorsun. O adamın yanına dönmek mi istiyorsun Felix?"
"Hayır..."
"Hm? Hiç tanımadığın kırk yaşındaki kel bir şişkonun seni altına mı almasını istiyorsun Felix?"
"Hayır!"
"Benimle gelmek istiyor musun?"
"Hayır!"
"Lan ne istiyorsun o zaman amına koyayım?!"
"Annemi istiyorum!" Derken Felix sesini kontrol edememiş, yoldan geçen insanların bir anlığına durup ona bakmasını sağlamıştı.
Ama Felix geri adım atmadı, aksine her cümlesinde Hyunjin'in üzerine adımlamaya başladı. "Annemi istiyorum. Babamı istiyorum. Eski ailemi istiyorum. Diğer gençler gibi okula gitmek, sokağa çıkıp gezmek, arkadaşlarımla eğlenmek istiyorum. Gelecek için, ev kirası için ya da faturalar için endişelenmemek istiyorum. Ne istediğimi anlıyor musun şimdi!? Senin olmak da istemiyorum, başkasının olmak da! Ben beş yıl önceki halimi istiyorum! Verebilecek misin bunları bana!?"
"Sorduğun sorunun saçmalığını sikeyim Felix." Dedi Hyunjin sinirle. "Daha fazlasını bile veririm."
"Ne?" Felix şimdi durmuştu işte.
"Annen de olurum, baban da, ailen de. Okuluna devam edebilirsin, benimle dünyayı gezebilirsin ve gülmekten karnın ağrıyacak kadar eğlenebilirsin. Hele ki para... en kolayı amına koyayım. Evi arabayı saniyesinde üzerine yaparım."
"Ama hep yanımda olacağına garanti veremezsin."
"Yanılıyorsun."
Hyunjin pantolonunun arkasına sakladığı siyah örtüyü çıkarttı. Dokunan birisi siyah örtüyle kaplanmış şeyin bir silah olduğunu hemen anlardı. Ama uzaktan bakanların dikkatini çekmemişti.
Tabancayı Felix'in eline verdi. Ardından kulağına eğilerek fısıldadı. "Kalıp kalmayacağım konusunda tereddüte düştüğün an çek vur beni. Dirim gitmeye kalksa bile ölüm yanında kalsın Felix. Sonsuza kadar yanında kalayım."
Felix silahı tutsa da şimdi elleri titriyordu. "Al bunu Hyunjin, bunu istemiyorum."
"Artık senin o."
"Ben... bunu ne yapacağım?"
"Arkana sakla."
Felix çaresizce silahı arkasına saklarken Hyunjin'in eli de onunla beraber gidip beline dolanmış, kendisine doğru çekmişti.
Yüzüne yaklaşıp fısıldadı. "Başka ne istiyorsun Felix, söyle bana. İçindeki tüm pisliği çıkart hadi."
"Seni istemiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Money | Hyunlix
Fanfiction24.11.2024 - ? ✓ Para karşılığı bedenini satan bir adam ve artık ondan başkasını arzulayamayacak hale gelmiş mafya babası. 『 hyunlix, minsung, +18 ögeler içerir, texting, düz yazı, daddykink, sugar daddy 』