Ömer koltuktan fırlayıp evin kapısını açmıştır ki Nisa kolundan tutar.
-Ömer,napıyorsun?Karışma sen!
-Abla duymadın mı?O herif Gamze'ye zarar verebilir,bırak beni.
-Fatma Hanımlar gitti işte.Bize karışmak düşmez.
Ömer durup üst kattan gelen sesleri dinlemeye başlar.
O sırada Nuranlar kapıyı çalmışlardır.Kimse açmayınca anahtarla açarlar ve Haluk ile Gamze'yi birbirlerine bağırırken bulurlar.
-Bana dava açmışsın bir de evden kovuyorsun öyle mi?Sana nereden geliyor bu cesaret ha?
-Bana bak sen benim kızıma bağıramazsın Haluk efendi!
-Oooo Fatma Hanımlar buyrun,tam da sizden bahsedecektim.Gamze sizden buldu değil mi bu cesareti?
-Evet benden buldu.Aklı olsa yıllar önce de beni dinlerdi ama buna da şükür.
-Bana bak Fatma Hanım uğraşırım seninle.
Sadık araya girer:
-Haluk yeter artık ayıp oluyor,kadınlarla konuşuyorsun farkında mısın?
-Aa küçük enişte senin sesin çıkar mıydı ya?
Gamze bu sefer daha çok bağırarak:
-Terbiyesizleşme defol git bu evden!
-Gitmiyorum!
-O zaman ben gidiyorum.
Haluk Gamze'nin gideceğini duyunca sesini daha da yükselterek :
-Hiçbir yere gidemezsin,ben izin vermiyorum!
Alt katta Nisa,Ömer'e içeri girmesini söyleyerek çekiştiriyordur.
-Ömer bize ne? Adam manyağın teki zaten.Başına bela etme kardeşim.
-Ben öylece bekleyemem yeter.Nasıl bağırdığını duymuyor musun?
Ömer kendini Nisa'nın ellerinden kurtarıp üst kata çıkar.
Gamze'nin evinin açık kapısından içeri girdiğinde, Haluk,Gamze'nin kollarından tutmuş gitmesini engellemeye çalışıyordur.Nuranlar ise Gamze'yi kurtarmaya...Tam bir kargaşanın içine düşen Ömer,Gamze ile göz göze gelir.Gamze'nin göz bebekleri büyür.Şaşkınlıkla Ömer'e bakarken,Ömer koşup Haluk'un kollarına yapışır.Nuran,Gamze'yi kendine çeker.Haluk,Ömer'e şaşkınlıkla bakar.
-Sen kimsin be,ne işin var benim evimde?
Nisa açıklama yapmak için araya girer.
-Biz aşağıdan sesleri duyduk da çok korktuk,iyi misiniz diye bakmaya geldik kardeşimle.
Haluk,Ömer'e ters bir bakış atar.
-İyiyiz,gördünüz.
Alay eder gibi gülümseyerek devam eder.
-Bir aile meselesi vardı da onu çözmeye çalışıyoruz.Gürültü için kusura bakmayın ama bu bizi ilgilendirir.Ne derler karı koca arasına girilmez.
Son söylediği söz Ömer'in içindeki öfkeyi iyice büyütür.
-Kadınlara böyle davranırsan,beni ilgilendirir.
Haluk,Ömer'e yaklaşır.
-Bak sen,ne yaparsın?
Gamze tüm bunlar olurken en mantıklı hamleyi yapmak için aklını zorluyor ama bir çözüm bulamıyordur.Haluk'la Ömer'i birbirlerinin üzerine yürürken görünce aklına tek bir şey gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖmGam Yasak Aşk
RomanceHikayemizde Gamze,Haluk ile hala evli ama kötü bir ilişkileri var.Ömer müezzin ya da öğretmen değil o da bankacı :) Ömer ve Gamze bankada çalışıyorlar,iş arkadaşları.Gamze Haluk ile beraber annesinin üst katında 2.sezondaki evde oturuyor.Tuna yok.Ga...