10

34 18 2
                                    

Mert Hakan'ı yere savuran kişiler bir hışımla kaldırım kenarında duran arabaya koşup bindiklerinde ne olduğunu hala tam anlamıyla kavrayamamıştım. Tekrardan Mert Hakan'a doğru dönüp olayın ne olduğunu anlamaya çalışınca ağzının ve yüzünün kanlar içinde kaldığını görmüştüm.

Koşarak Mert Hakan'ın yanına gittiğimde burnundan kan geldiğini fark etmiştim yüzünde ise kurumuş kan lekeleri vardı. Cebimde buruşturduğum mendilimi çıkarıp Mert Hakan'ın burnuna bastırmıştım, acıyla inleyip peçeteyi atmaya çalışmıştı. "Oynaşma be çocuk şelale gibi kanıyor burnun" sesimi yükseltip Mert Hakan'a kızdıktan sonra kafasını 'tamam' anlamıyla salladı, canı acımış olacak ki acıyla inledi.

"Başına gelenleri şimdi sormayacağım kalk acile gidiyoruz" Mert Hakan'ı oturduğu yerden kaldırmaya çalışınca tedirgin bir şekilde "Hayır olmaz sikerler belamı" demesiyle iyice merak etmeye başlamıştım. Fakat burası konuşmak için iyi bir ortam değildi.

"Pekala madem kabul etmiyorsun yürü evime gidiyoruz pansuman lazım sana. Sakın inat edeyim deme bu sefer bende döverim seni." Mert Hakan'ın içinden ne küfürler ettiğini en iyi ben bilirdim fakat onu buraya bırakan kişilerden korktuğu belli olduğu için benimle birlikte evime gelmeyi kabul etti.

Evime doğru adımladığımız sırada Mert Hakan sürekli karnını tutuyordu. Büyük ihtimalle karnına güzelce tekmeler yemişti, onu bu halde görünce bende üzülmüştüm, fakat o beni pek umursuyor gibi durmuyordu. Sadece yere doğru uzun uzun bakıp içinden küfürler ediyordu.

"Ayakkabını çıkarma direkt içeri gel daha fazla oyalanmayalım" dediğimi yapıp içeri geçmesi için yer vermiştim. Mert Hakan'ı oturma odasına sırt üstü yatırdıktan sonra ilk yardım kutusunu yatak odamdan alıp tekrardan oturma odasına gelmemle birlikte Mert Hakan'ın pantolonunu acıyla çıkarmaya çalışmasını görmüştüm. Şaşkın bir şekilde ona baktığımı fark ettiğinde "Bacağıma çakı sapladılar pantolon tenime yapıştı" Mert Hakan sızlanarak pantolonunu çıkarmaya çalışınca daha fazla dayanamayarak olaya el atmam gerektiğini düşündüm. "Sızlanma geliyorum ben çıkarırım pantolonunu".

Düşmanımsı/MauMer bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin