U.S.A
New York
Skrytý sklad v Queens
13. 1. 2014Středně velká ruční pistole typu revolver, zřejmě Single Action Army, SAA, hodně používaný v éře divokého západu. Dlouhá hlaveň, šestimístná komora na náboje, krátká spoušť, dřevem obložená rukojeť, krátký kohoutek na nabíjení po každém výstřelu. Revolver vypadal zašle a sotva funkčně, ale nepochybuji o tom, že je plně funkční, přesný a smrtící. Na celé konstrukci byly ďábelské runy, které zbraň dělali ještě více smrtící. Dívka poodstoupila od truhly a zkoumavě se na mě zadívala.
Pomalu jsem se sehnul a zbraň uchopil do pravé ruky. V životě jsem necítil tolik energie. Nebyla negativní, ale ani pozitivní. Bylo to něco nepopsatelného, strašná moc. Přímo obrovská. Všechny pesimistické myšlenky mi zmizeli z hlavy. Najednou jsem věděl že i když při cestě za pomstou zemřu, tak to bude stát sakra za to. Zvedl jsem zbraň do úrovně očí. Nádherně mi sedla do ruky, jakoby tam odjakživa patřila. Lehkým škubnutím zápěstím doleva se bubnová komora revolveru odklopila a odhalila šest do kruhu uložených nábojů. Jednu z kulek jsem vytáhl a prohlédl si ji. Byla to klasická kulka ráže .45, ale stejně jako samotná zbraň, tak i do náboje byly vyřezané ďábelské runy.
Byl to tak starý jazyk, že samotný Ďábel by musel hledat ve slovníku jejich význam. Dle legendy je uvnitř kulky, místo střelného prachu, chycený démon tak odporný a starý, že by mohl velet samotnému peklu.
Démon starší než samo lidstvo, starší než samotný vesmír, starší než jakákoliv existence něčeho. Ale to je jen legenda, tipl bych si že tam je pekelný prach. Náboj jsem uložil zpět do komory a lehkým škubnutím zápěstím doprava se buben zacvaknul zpět do revolveru. Při zacvaknutím se ozvalo tiché démonické zamumlání. Celkem strašidelný.Zbraň byla vyrobena před tisíci lety samotným princem pekla, Azazelem. Je jasné že tenhle kus je kopie, ovšem tak mocná, že do originálu nemá daleko.
Ani si nedokážu představit, jak je originální zbraň mocná. Mocnější než moje Boží pěst. Zbraň je vyrobena za účelem zabití božských tvorů, nikoliv démonů. Démonovi by zbraň neublížila, jen by ho poslala zpět odkud vyšel. Ale nositel zbraně má obrovský respekt všech. Zato takového archanděla by zničila nadobro. A to se mi hodí, přesně k tomuhle účelu ji potřebuji.
Zbraně Bratrstva se nazývají Pěsti boží.
Tohle zase Ďáblův bič.
Ničitel dobra.
Démonické zbraně nefungují v rukou smrtelníků, božské ano. Nevím čím to je, možná tím účelem za jakým chci zbraň použít, ale zbraň v mých rukou bude fungovat. To vím na beton. Dívka se na mě celou tu dobu fascinovaně dívala. Lehce jsem se usmál.
,,Perfektní." řekl jsem jen.
Válka může začít.
ČTEŠ
Krátké Mrtvé Povídky
HorrorJedná se o sbírku náhodných hororových i nehororových příběhů, kdy žádný z nich nekončí dobře, přesně tak, jak to mám rád. Většinou jsou to depresivní, smutné krátké povídky ze všech situací, ze všech časových období, ze všech koutů světa. Zatím do...