Bab 2

13.9K 340 3
                                    

" Aku terima nikahnya Tengku Ariesyah Sofea.binti tengku ibrahim noor dengan mas kawin sebanyak 10 ribu tunai. "

dengan sekali lafas. tengku ariesyah sofea kini menjadi isteri yang sah kepada tengku aeril zafiel.

sesudah sahaja selesai membaca doa. aeril di pinta ke ariesyah bagi sesi membatal kn air sembahyang.

aeril terpana apabila bila betul² berada di hadapan isteri nya ariesyah sofea. tanpa di pinta jantung nye seperti hendak terkeluar dari badan nya. die cuba berlagak biasa apabila terdenga sindiran² mak cik ² nya.
"oky. pengatin lelaki cium dahi isteri tu nanti lama skit nye. untuk memudah kan kerja kami. " juru kamera sudah memberi kn arahan terlebih dahulu..

--------------------

" riesya letak jela pinggan² ni tak payah la buat smue ni. awk tu pengantin baru pergi sana masuk bilik aeril la tunggu itu. " mummy segera menghalau riesya sambil² itu sempat lagi die mengenakan menantu nye tu.

" ehh. , tak la mummy riesya bole buat. tak kn la mummy gan mak timah je yang nak buat smue ni. " ak cuba memberi alasan supaya tidak masuk ke bilik. ak akn masuk ke bilik sebaik saja ak memastikan aeril da tido.

" kamu jangan degil ya riesya. mummy cakap naik. maksud nye naik. mama , mummy gan mak timah bole buat semue nye ni. kamu tu sepatut nye da dengan suami kamu sekarang ni. " ujur mama sebaik saja sampai di dapur.
OMG. mama datang pulak. mama klau da cakap macam tu. susah la ak nak membela diri ku ni. huhuhu sedih nya. terpaksa la ak naik atas.

" betul tu mama , mummy. sayang penat tau abang tunggu sayang kat atas sana. " aeril terus memeluk pinggang isteri nya bagi memantap kan lagi lakonan nya.

muka ariesya terasa bahang akibat panggilan yang di guna kan oleh aeril. di tambah kn pula dengan tangan laki nya yang sasa itu melengkar elok di pinggang nya.

" ouh. yeke . erm. oky la mama , mummy ariesya dengan aeril naik dulu la . jom aeril. " dengan kadar yang segera ariesya terus melepas kn diri nya yang menjadi mangsa tangan suami nya. dan terus ke bilik.

aeril tersenyum nakal apabila melihat respon yang diberi kan oleh isteri nya. otak nya terus ligat memikir kan idea nakal untuk mengenakan isterinya.

suami ku si kasanovaWhere stories live. Discover now