Aeril POV
sebaik saja kaki ak melangkah masuk ke bilik mata ak tertumpu kepada susuk tuduh isteri ku yang hanya keluar dari bilik mandi hanya bertuala kan separas lutut nya sahaja . ak dapat bau haruman sabun wangian yang dipakai nya. sungguh wangi." Ehmm.. Kau Pikir kau sorang je ke dalam bilik ni. "
Ak menahan tawa apabila melihat muka nya yg kemerahan akibat teguran ak. akibat teguran ak juga dia pantas membolos kan diri ke bilik air semula. mgkin hendak memakai baju..
lambat betul minah ni dalam bilik air tu." woii.. kau buat ap dalam bilik air ak ni ha. lama sangat. kau nak tido ke ap dalam tu. "
" ya jap. saya tengah nak pakai baju ni . awk pun satu kenapa tadi masuk tak ketuk pintu dulu. "
Amboii minah ni ingat ni ofice ke ap nak ketuk pintu bagai.
" ini bilik ak suka hati ak la. kau tu yang menumpang sedar la skitt. "
" ye saya sedar saya menumpang aje. da la tepi la sikit saya nak keluar tadi sibuk sruh saya keluar ni halang laluan saya plak. "
" amboi kau perempuan. berani ye kau perli² ak. ingat depan mummy dengam daddy kau layan ak sebagai suami kau. tapi bile keluar dari rumah ni. kau buat hal kau ak buat hal ak. paham tak. ? "
" ye saya tawu smue tu. dan awk lupa sesuatu. awk nak kalau kat luar sana saya ni bukan isteri awk kan. "
" wow. bagus kau kan. da la cepat la mummy dengan daddy da tnggu nk makan sama² dengan kita. "
-----------------
" daddy nak kamu aeril ambik cuti lama skit. papa nak kamu berdua pergi berbulan madu. "
" bulan madu daddy. ? ya allah best nya. riesya pon da lama tak pergi bercuti ni. riesya nak pergi sabah bole tak daddy. ?"
" kamu tanya daddy kamu kenapa riesya. daddy kamu tu mummy punya. kamu nak kamu pergi la dengan aeril. "
" hahaa. ap mummy ni. riesya maksud kan dengan aeril la. riesya mintak izin aje. kot la daddy nak tanggung semua kos bulan madu kami ke. "
" mummy tawu la. mummy garau jela. daddy mmg nak belanja kos bulan madu kamu berdua pon."
"Aeril bnyak keje la daddy mummy , sayang kita pergi sabah tu lain kali je la ye. abang banyak keje la "
"Sebab tu la daddy suruh kamu ambik cuti. papa tu bos. bole cuti bila² masa saje. nanti keje² kamu daddy bole suruh kawan baik kamu tu iskandar bole buat. "
" Ermm. betul tu daddy riesya setuju.. ala abang bole la kali ni aje. "
Err naik muntah ak membahasa kan mamat kasanova ni abang. Ak kena pujuk mamat kasanova ni. ak nak pergi sabah.. huhuhu..
" erm. yela daddy da kalau daddy cakap macam tu. suka la sayang kan dapat pergi tempat yang dia nak. " ujur aeril sambil mecubit pipi ku.
Cakap jela. perlu ke nak cubit² pipi ak. ak tawu la ak ni cantik .pipi ak ni tembam tapi tak payah la nak romantik sangat tahu la belakon.
YOU ARE READING
suami ku si kasanova
Randomtengku Ariesyah Sofea binti Tengku Ibrahim Noor. merupakan seorang anak yang taat akan ibu bapa nya. di sebab kan perjanjian papa nya dan teman karib nye. die di jodoh kan dengan kasanova yang sudah cukup terkenal iaitu Tengku Aeril Zafriel. " jang...