Camping

15 2 0
                                    

<<<<< Din perspective Jessicai >>>>>

Imi doream sa pot sa-i protejez, sa-i apar, imi doream sa nu se intample ceea ce tocmai se intampla, vroiam sa pot face ceva, dar eram complet neputincioasa. Se aude un zgomot puternic langa noi si simt cum incet, incet ochii mi se inchid si imi pierd cunostinta. Imi doream sa raman treaza, sa ma ridic si sa imi salvez familia, dar nu puteam, pierdusem controlul.
O lumina puternica se raspandeste rapid in camera mea cand mama trage draperiile si incepe sa ma strige:

M:Haide scumpo, trezirea! Nu cred ca vrei sa intarziem tocmai acum.

Ma uit putin confuza sper ea, frecandu-ma la ochi, incercand sa-mi dau seama despre ce vorbea si ma pun pe marginea patului, lasandu-mi picioarele mele lungi si subtiri sa-mi atarne pana jos, simtind, cu varful degetelor, racoare gresiei.

Eu:E atat de devreme. Spun inca somnoroasa, dorindu-mi sa ma culc din nou. Despre ce vorbesti ?

M:Haide, imbraca-te mai repede, altfel intarziem. Paul o sa ajunga in curand.

In timp ce mama termina de rostit propozitia, mi-am adus aminte : azi plecam intr-o excursie la casa de pe lac. In momentul acela mi-am adus aminte de vis. M-am cutremurat si am alergat pe scari dupa mama, sarindu-i in brate, strangand-o cu toata puterea mea.

E:Mami, trebuie sa anulam totul. Acum. Ceva rau se va intampla. Crede-ma, trebuie sa anulam totul!

M:Ce e cu tine, scumpo? Iti doreai foarte mult asta si chiar tu ai planuit totul, pana la ultimul detaliu. imi spune, rupand imbratisarea si lasandu-se usor pe una dintre trepte. Erai nerabdatorea. Ce s-a intamplat ?

Scot un oftat lung, ma asez langa ea, o iau de mana si ii povestesc ce visasem cu in acea seara. Dupa ce ii povestesc visul meu, se uita la mine cu o privire blanda si ma mangaie usor, cu blandete, asa cum numai o mama stie sa faca, pe fata si imi sopteste usor la ureche:

M:A fost doar un vis, nu trebuie sa-ti faci griji. Visele dispar o data cu noaptea. A fost doar un vis urat. Haide sa nu lasam un simplu cosmar sa strice ceea ce tu ai planuit de atat de mult timp. Iti promit ca totul va fi bine si ca nu ti se va intampla nimic.

Eu:Dar... Bine, ai dreptate, mami.

M:Bine, ca am lamurit asta, haide. Imbraca-te mai repede, suntem in intarziere.

Eu: Da, imediat. E totul pregatit de drum ?

M:Du-te si imbraca-te. Am eu grija de tot. Acum, hai, grabeste-te.

Un sentiment de frica îmi străbătea corpul și mă infiora încă, dar eram prea entuziasmata de excursie, imi doream ca ziua de azi sa fie perfecta. Nu voi lasa un cosmar sa-mi strice aceasta zi. Aveam si mai multe emotii pentru ca de data asta venea si Alex cu noi si vroiam sa iasa totul bine, sa ne distram.

Ma imbrac repede cu niste haine lejere, blugi largi, taiati, un maieu alb, pe deasupra un hanorac colorat si m-am incaltat cu niste adidasi albi. Mi-am strans parul intr-un coc ciufulit, deasupra capului si dupa am coborat jos, unde parintii mei ma asteptau cu totul pregatit. Mare parte dintre lucruri le pregatisem aseara, dar mai ramasesera mici detalii de rezolvat, cum ar fi : mancarea, sacii de dormit și rucsacuri noastre. Cand am terminat de incarcat si restul bagajelor in masina, a aparut si Alexander, zimbindu-mi discret, cum face mereu.

In putin timp eram gata de drum si ne-am urcat in masina. Mie imi era foarte somn, asa ca am dormit mare parte din drum, dar m-am trezit in bratele prietenului meu. El asculta muzica si studia drumul, parea atat de serios si de ingandurat, asa ca nu am vrut sa-l deranjez si am ramas in bratele lui, ma simteam bine, stateam foarte bine. Cu toata incercarea mea de a ramane nemiscata si a nu-l deranja, a observat imediat ca m-am trezit si mi-a adresat un zambet dulce.

No rulesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum