Soğuk sokakta yürüyordu. Havanın dondurucu soğuna bir kez daha lanet okuyup soğuktan uyuşmuş elini montunun ceplerine soktu. Soğuğu seviyordu ama sıcacık evinde pencereden dışarıyı izlerken. Hayatta bu zamana kadar üzüldüğü tek şey ailesi tarafından rencide edilmesiydi ama bunlar küçük süreli kırgınlıklardı.
Ama bu son 1 yıl içinde kırgınlıklarını özlüyordu çünkü fark ediyordu ki büyüyordu ve hayat o küçük kırgınlıklardan ibaret değildi. Keşke öyle olsaydı. İç geçirdi. Şuan tam anlamıyla yıkılmış durumdaydı. Hayatın kendisinden nefret ediyordu. Tabi ki biliyordu hayat bu yaşadıklarından ibaret değildi. bu aklına gelince sıkıntılı bir şekilde iç geçirdi. Şuan vücudu soğuktan uyuşmuştu Ankara'nın dondurucu soğuğuna direnmek o kadar da kolay değildi. Atkı veya şapka takmayı sevmezdi ama şuan takmadığı için lanet okuyordu.
Düşünceleriyle baş başa kalmayı da sevmiyordu çünkü kendi kişiliğini bile halen çözebilmiş değildi , öyle zamanlar oluyordu ki neyi neden yaptığını kestiremiyordu. Neye üzüleceğini de şaşırmıştı sanki. Evlerine doğru yürümeye devam etti. Bugün yaşadıklarından sonra bir köşeye çekilip somurtacağına kalıbını basabilirdi.
Aslında böyle bir karakter değildi . en azından son 1 yıla kadar. Renkli bir kişiliği vardı etrafındaki çoğu kişiden daha mutluydu renkleri severdi ve fazlaca arkadaşı vardı fakat şuan siyah bir odaya haps olmuş gibiydi sürekli bir şeyler düşünüyor kurtulmaya çalışıyordu ama başarılı olamayacaktı çünkü kendi karakterinin üstüne farklı bir karakter oluşturmuş ve onu içine hapsetmişti.bu duygularla boğuşurken aklına yanında kalan son arkadaşları geldi. Onlar yanındayken her şeyi atlatmak belki daha kolaydı ama.. Ya bir gün onlarda giderse ? O zaman ne olacaktı? Adımlarını hızlandırdı ve babaannelerine doğru yürümeye başladı . Kapıyı çalmadan yüzüne yalancı bir sırıtış koydu ve kapıyı çaldı.
Evet arkadaşlar hikayedeki baş rolü sizler için dışarıdan izlenimlenmiş bir şekilde yazdım ama sonrasında karakter kendi anlatacak yani tamamen hikayenin içinde olacak o yüzden şaşırmayın :D Bol bol yorum ve votelerinizi bekliyorum öpüldünüz :) ♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözden Uzak
Teen FictionMüzik anlatmak isteyip anlatamadığımız bir iletişim yolu . Sayfalarca yazının yerini sadece 3 dakikalık bir şarkı ne kadar da güzel dolduruyor. İçine anıları , tecrübeleri , hayatları sığdırıyor. İnsanlar size aslında olmadığınız kişi gibi davranmas...