Cennetir dediler güneşin
Doğduğunu
Cennet bildim seninle
Kavuştugumuzu
Yaşlanmaktır dediler dünyanın tadı
Yaşlanıyorum aşk gerçek adı..." Kai kaldır birini dansa bak şurada ki gamzeli çocuk olabilir " Kris Kai'yi itikledi. İstemiyorum der gibi omuz silkti Kai.
Krisin saniyesinde tepesi sonra pis pis sırıttı.
" Kai Sehundan vazgeç bence çünkü o başkasına aşık "
" Hyung Ya " Kai kahkahalarla gülmeye başladı.
" Ne? " Kris sırıtarak güldü.
" Ah! Ne yapacagız şimdi erkek vokalin sesi kısıldı. " Yönetmen şaçını yolmaya başladı.
"Acil vokalist'e ihtiyacımız var"
" Nerden bulacağız ki Ya? "
"Bilmiyorum ama acil ihtiyacımız var "
" D.o Kyungsoo Taylanda konserde
Byun Baekhyun Busan da ailesinin yanında mümkün degil " Asistan hüzünle başını eğdi. Kai Kris saf saf konuşan ikiliye baktı. Sonra hafif müzik ezgisi duydular." Şu çocuğun sesi güzele benziyor " dedi Kris. Yönetmen kafasını çevirip Krisin dediği yere baktı.
" Bay Zhang Yixing evet sesi güzel ama şarkı söyleyemez ." Kai ilk defa konuşmaya dikkatini vermişti.
" Neden söyleyemezmiş " Kai dik dik yöntemene baktı. Yönetmen derin bir nefes alıp aynı şekilde nefes verdi.
" Şuradaki adamı görüyor musunuz? " Yönetmen Yixingin arkasında ki masayı işaret etti. Kai kafasını salladı.
" O adam tam bir manyak Bay Yixingin annesinin de sesi güzeldi. Bir kere böyle bir bütün yüksek makamların toplandığı zamanlarda Bayan Zhang şarkı söylerdi. Bay Zhang eşinin sesini aşırı derecede beğenildi. Bir gün bayan Zhang sahnede şarkı söylerken bayıldı. Kimse ne olduğunu anlamamıştı. Bayan Zhang ' ı hastaneye kaldırdılar. Ama bayan Zhang hastaneye gidemeden hayatını kaybetti o gün bugündür Bay Zhang ailesinde ki kimsenin şarkı söylemesine izin vermez çünkü Bayan Zhangın başına aynısının gelmesinden korkar. " Kai ve Kris bön bön yönetmene baka kaldılar. Kai Yixingin oldugu yere baktı. O anda Kai ve Yixing göz göze geldiler. İkiside birbirine bakıp gülümsedi. Kai Yixingin yanına gidip onu dansa kaldırdı.
Çoktan sen yarim olmazsa olmazımsın
Sen iki melegimin kanatlarısın
Hem kabus nedenim hem rüyalarımsın
Geçmiş yollar gelecek yıllarımın anlamısın" Bunun olucagını biliyordum " dedi. Kris.
' Vasiyetini Jonginin haberi olmadan uyguluyorum KyungSoo mutlusundur umarım ' Kris buruk bir şekilde gülümsedi.Derya deniz yüreğimde
İsterim bir damlanın izi kalmadı.
Gemiler batsa bile bize dokunmasın
Taşlar atılsa bile aşkım dalgalansın