SUGA; Když jsme byly na letišti, byl jsem celý natěšený, ale zároveň jsem byl docela dost nervózní, měl jsem zvláštní pocit, z tohoto výletu. Nyní sedíme čtyři hodiny v autě... Já sedím na kraji u okénka a hledím ven. Není mi moc dobře, žaludek se mi svírá a cítím silnou křeč v žaludku. „Je ti dobře? Jsi celý zelený..." Řekl Jimin, který sedí vedle mě. Jenom jsem se na něj smutně podíval pak otočil zpět hlavu k okénku a hleděl ven. Jimin mi položil ruku na stehno a řekl; „To bude dobrý..." A podal mi prášek. Bez jakéhokoliv zaváhání jsem popadl flašku s vodou a zapil prášek. „Doufám, že rychle zabere, je mi na zvracení" Řekl jsem a pohlédl na Jimina. Ten se usmál a vytáhl z kapsy mobil a začal dělat selfie. Přitáhl si mě k sobě a vyfotily jsme se. Jungkook, který seděl za mnou s V-ým a Jinem mi jemně zaklepal na rameno a podal mi jablko. „Tady máš, musíš něco sníst..." A rozkošně se usmál. „Děkuji" Řekl jsem, vzal si jablko a hleděl z okénka ven. Nasadil jsem si sluchátka, poslouchal hudbu a do toho jedl jablko. Když v tom najednou zastavilo auto a uslyšel jsem hlasitě vykřinout Rap Mona; „Už jsme tu!" Celý zmatený jsem si sundal sluchátka a pohlédl na Jimina. „Už jsme tu" Řekl s úsměvem Jimin. Vystoupil jsem z auta a pořádně se protáhnul. Jimin mě ihned následoval. „Tak co? Pořád ti není dobře?" Řekl Jimin a poplácal mě po zádech. Já jsem se usmál a řekl; „Už je mi líp, vlastě už je mi dobře, nic mě nebolí" Jimin se usmál a řekl; „Tak to je dobře, kdyby tě něco bolelo, tak mi to ihned musíš říct!" Najednou z hotelu vyšel muž v obleku a zamířil rovnou k našemu autu. Tvářil se velice důležitě... „Dobrý den" Řekl muž a podal mi ruku. „Dobrý den" Řekl jsem a raději ustoupil stranou, vím že jsem nejstarší, ale domlouvání a seznamování mi moc nejde. Najednou ke mně zezadu přistoupil Jimin a zašeptal mi do pravého ucha; „Můžu být s tebou na pokoji?"
Já jsem se na něj otočil a s úsměvěm řekl; „Samozřejmě, že se ptáš..."
ČTEŠ
Killer (CZ) - |BTS|
FanfictionParta přátel (skupina) se vydala k moři, rezervovali si let a hotel na kraji Miami. Chtěli si na chvíli odpočinou od okolního světa, slávy a tak dále...V partě byly samí kluci, žádná holka. Nejstarším členem party byl Suga přezdívaný Sugar baby a ne...