Část 6.

440 27 0
                                    

Na druhém byl Rap Mon, který se koupal. J-hope ho nejdříve omámil nějakým plynem, když byl Rap Mon mimo, tak vzal J-hope žiletky a pořezal mu celé tělo, poté vzal citrón a postříkal ho, Rap Mon i přes to, že byl omámen křičel bolestí, poté ho za živa vykastroval a na konec si J-hope polil nůž francovkou a tu mu zabodl nejříve do břicha, poté do nohy a na konec do srdce...

Na třetím byl V-ý (Kim Taehyung), který si myslel, že se spolu vyfotí a stál s ním před zrcadlem. Ale J-hope ho shodil na zrcadlo, které se roztříštilo na zem, přivázal ho k posteli a vzal střepy, které mu jeden po druhém zabodal do těla, do každé končetiny mu zabodal čtyři střepy, poté vzal pár střepů, které rozdrtil a vložil mu je za živa do úst a očí. Na konec vzal dřevěná párátka a probodal mu uši a párátka tam ponechal. A nechal ho na posteli vykrvácet...

Další na řadě byl Jimin, který byl v posilovně a jenom si spolu povídali, zničeho nic mu na nohu J-hope shodil 60kg činku, která mu rozdrtila nohu. Poté vzal malý nožík a pořezal mu nohy, které mu zalil francovkou a nakonec vzal švihadlo, které mu omotal kolem krku a uškrtil ho.

Na posledním videu byl Jungkook, který stál s J-hopem na střeše a povídaly si spolu o životě a tak. Najednou ho J-hope objal ze zadu a píchnul ho infekční injekcí do hrudi. Do těla mu vpravil jed, který ho zabil, až po deseti minutách. Jungkook se do té doby svíjel v křeči.

Poslední video bylo prázdné... J-hope ke mně přistoupil přinesl si nějaké nářadí a videokameru a vše začal natáčet...

Killer (CZ) - |BTS|Kde žijí příběhy. Začni objevovat