Když jsme vycházely ze dveří, uslyšely jsme ránu hlasité dýchání. Tak jsem zacouval a vešel zpět do pokoje. Zamířil jsem rovnou do koupelny a spatřil jsem J-hopa ležícího na zemi s lahví whiskey a levou rukou od krve. „Co se stalo?" Vyjeknul jsem a pomohl mu postavit se zpět na nohy. Poté co Jimin zaslechl mé hlasité vyjeknutí, vtrhnul do pokoje a utíkal za námi. „Co se stalo..?" Řekl a posadil se vedle J-hopa na postel. „Co to máš s rukou?" A chytil J-hopa za zakrvácené zápěstí. „Jenom spa-spa-spadnul jsem" Řekl při-opile J-hope. Bez jakéhokoliv zaváhání jsem utíkal do koupelny, čapnul obvaz a zavázal mu zakrvácené zápěstí. J-hope se na mě usmál, přitáhl si mě k sobě a věnoval mi docela nechutný polibek za levé ucho. Já jsem se odtrhnul a zacouval. „Jsi opilý..." Řekl jsem a posadil se na křeslo, naproti J-hopovi. Ten se na mě celý vysmátý pouze díval. Jimin se pouze šklebil. Po chvíli mě Jimin chytil za tápěstí a řekl; „Jdeme do pokoje" A odtáhl mě z pokoje, který po chvíli zamknul a klíč dal Rap Monovi. Protože to je momentálně tady ta nejzodpovědnější osoba. V pokoji jsem se vrhnul na ledničku a šel po jídle, protože mám strašný hlad... Jimin mě jenom sledoval a nesmyslně se hlasitě smál. „Co ti je ke smíchu?" Jimin si stoupl mezi dveře a opřel se o futra; „Ty a tvůj hlad, ty jsi se doslova vrhnul na lednici a cpeš se jako divej..." Oba jsme se nehorázně začali nahlas smát. Jimin po chvíli řekl; „Co kdybychom se šly projít..?" Já jsem pouze souhlasně přikývl.
Šly jsme se zeptat i ostatních členů, ale nikdo nechtěl jít s námi, tak jsme šly nejdříve do parku, poté k rybníku, do města na nákupy a na jídlo a na konec domů... Když jsme došly do hotelu, nikdo tam nebyl, bylo tam nehorázné ticho. Byl jsem v celku unavený, tak jsem si šel zdřímnout. A Jimin šel do posilovny. Ale předtím než odešel, tak ke mně zezadu přistoupil a políbil mě na krk se slovy; „Mám tě rád..." Já jsem se jenom usmál a zašeptal mu slastně do ucha; „Já tebe taky..." A šel jsem spát...
ČTEŠ
Killer (CZ) - |BTS|
Fiksi PenggemarParta přátel (skupina) se vydala k moři, rezervovali si let a hotel na kraji Miami. Chtěli si na chvíli odpočinou od okolního světa, slávy a tak dále...V partě byly samí kluci, žádná holka. Nejstarším členem party byl Suga přezdívaný Sugar baby a ne...