Když jsem se vzpamatoval, došlo mi, že už se odchází na pokoje.
V má společný pokoj s Jungkookem. Rap Mon s Jinem. A já s Jiminem. J-Hope musí být sám, protože ho v první řadě nikdo nemá rád, nebo jako my ho máme rádi, ale je divnej. A v druhé řadě pije hodně alkohol a bere drogy. (Marihuanu, Molly a nějaké ty halogenidy), polovina z nás se ho bojí a polovina ho ignoruje... Noco, přátele si nevyberete a člena skupiny už vůbec ne, ale musím říct, že je to dobrej rapper a ty drogy a alkohol k rapu patří...
Tak jsem popadl kufr a šel jsem za tím důležitým mužem v černém. Jimin mě rovnou následoval do pokoje. Odložil jsem věci a posadil se na postel vedle okna. „Mohu spát tady?" Zeptal jsem se a pohlédl na Jimina. „Jasně, se ani nemusíš ptát" Řekl Jimin s úsměvem a pohodil kufr na postel. „A co budeme dělat teď?" Zeptal se zvědavě Jimin. „Promiň, ale nevím.." Řekl jsem zklamaně a posadil se na postel. Jimin si stoupnul přede mě a řekl; „A co se jít podívat na ostatní?" Vstal jsem a řekl; „Dobrý nápad" A následoval jsem Jimina. Nejdříve jsme se šly podívat na Rap Mona a Jina. Zaklepal jsem a stál za dveřma, dokavaď jsem neuslyšel; „Vstupte..." Vstoupily jsme a zamířily do obývacího pokoje. „Tak co?" Řekl jsem a posadil se na židly ke stolečku, vedle Rap Mona. „Co-co?" Řekl Rap Mon a usmál se. „Jak se vám tu líbí a co děláte, kde je Jin a podobné blbůstky..." Řekl jsem a pohlédl na Rap Mona, který se díval na televizy. „Vybaleno už máme, mám se dobře, strašně je to tu pěkný a Jin je v kuchyni a vaří něco k jídlu" Zvedl jsem se a zamířil do kuchyně. „Ahoj, kde je Jimin?" Zeptal se zvědavě Jin. „Jimin si odskočil na WC, teda pokud to neva?" Řekl jsem a stoupnul si vedle vařícího Jina. Naklonil jsem se a zvědavě řekl; „Co vaříš?" Jin se usmál a řekl; „?" Nenápadně jsem mu začal užírat. „Mňamka, to je dobrota" Řekl jsem a raději šel pryč za Jiminem, raději jsem še teď, protože jak se znám, tak bych mu všechno snědl. „Tak co?" Řekl Jimin a zvedl se ze židle. „Jin vaří, tak ho nebudeme rušit a jdeme navštívit Kookieho a V-ho" Jimin se usmál a mířil na chodbu. Když jsme došly k jejich pokoji, uslyšely jsme hlasitý smích, který šel z jejich pokoje. Opatrně jsem zaklepal na dveře a čekal, co se bude dít dál. Najednou smích ztichl! Bez jakéhokoliv zaváhání tam Jimin vtrhnul a spatřil něco děsivého... Spatřil V-ho jak sedí ve spodním prádle a hraje s Kookiem šachy. Viděšeně zacouval ze dveří a já tam vešel. „O můj bože...!" Vydešeně, ale zároveň překvapeně jsem vykřikl. Mě nevadilo, že hraje ve spodním prádle, spíše mě viděsilo, že hraje šachy. Ještě nikdy jsem je dva neviděl hrát šachy! Posadil jsem se vedle Kookieho na židly a sledoval je dva jak hrají. Najednou ke mně ze zadu přistoupil Jimin, ruce mi položil na ramena a řekl; „Tak co, kdo myslíš že vyhraje?" Otočil jsem hlavu směrem k němu a řekl; „Myslím, že to bude Kookie a ty?" Jimin se zamyslel a asi po pěti minutách z něj vyšlo; „Nevím, asi to bude, bude to... Kookie" Takže jsme se oba shodly. Po chvíli jsme šly navštívit posledního člena skupiny; J-HOPE-A. U něj jsme neklepaly, udělaly jsme mu maličkou přepadovku. Bez jakéhokoliv zaklepání jsme mu vtrhly do pokoje, ale on tam nebyl...
ČTEŠ
Killer (CZ) - |BTS|
FanficParta přátel (skupina) se vydala k moři, rezervovali si let a hotel na kraji Miami. Chtěli si na chvíli odpočinou od okolního světa, slávy a tak dále...V partě byly samí kluci, žádná holka. Nejstarším členem party byl Suga přezdívaný Sugar baby a ne...