1.

1.4K 48 2
                                    

Dimineata a venit repede si trebuia sa imi pregatesc bagajul , Louis vine sa ne ia pe la 12 si este debea 08:15 , trebuie sa o sun si pe Jo sa se pregatasca ...
Conv. Telef. :
Jo : Tu timpito de ce ma suni la ora asta , in miezul noptii !?
Eu : Femeie tu esti tapita si astazi vine Louis ca trebuie sa ne mutam la ei , ai uitat ?
Jo : Louis ,mutat ,a da sorry !
Eu : Ok deci mars jos din pat si dute spalate si imbracate ,sa fi la mine la 10 fix ...
Jo : Da sa traim !
Eu&Jo : Ciao ,ciao .
Ma.m ridicat din pat si mi la.m facut ma.m dus l dulap si mi.am luat o pereche de pantaloni trei-sfert si un tricou negru lung pe care scria " Bitch ! I'm Perfect " si ma.m dus la baiea.m spalat pe dinti si pe fata ...
Cat imi pregateam o parte din bagaj imi suna telefonul ...
Conv.tel.
Louis : Ce faci dulceata ?
Eu : Bine dulcetule , tu ?
Louis : Pai mananc si ma gandesc la cum va fi viata mea cand vei veni aici !
Eu : Hai ma ca doar sti ca eu si Harry facem farse bune !
Louis : Ok , dulceata eu trebuie sa plec pana la studio te sunt cand plec , te iubesc Lott!
Eu : Mda si eu !
Am inchis telefonul si gandul imi statea la baiatul cu par cret , zambet de inger si ochi de cristal , decand ne cunoastem am inceput sa ma apropii foarte mult de el chiar imi spunea "iubire " si ma facea sa ma cutremur cand auzieam asta...
Am fost trezita din canduri cand un batut la usa se facu auzit ...
Era Jo si 5 geamantane
Eu : Femeie de ce ai atatea geamantane ?
Jo : 1 este pentru haine ,1 este pentru tenisi 1 pentru posterele mele cu fratitu ( dap lui Jo ii cam place de Louis ) , 1 pentru toate cartile si caietele si ultimul incarcatoare , casti si alte tampenii .
Eu : Ok hai ca trebuie sa ma pregatesc si eu
Jo : Ok eu ma uit prin dulapul tau !
Dupa 3 ore ***
Conv . Tel.
Louis : Sunteti gata ?
Eu : Da sunem !
Louis : Ok ajungem in 10 minute
Eu : Mai esti cu cineva ?
Louis : Da cu Harry ...
Eu : Va asteptam. , pa !
Inchid telefonul si ii spun lui Jo
Eu : Iti vine amorele !
Jo : Yeeeeeeee
Dupa 10 un ciocanit sa auzit la usa , aveam emotii mari
Deschid usa si il vad pe fratiorul meu si pe Harry ...
Louis : Lott de cand nu te.am vazut . Spune si ma imbratiseaza ...
Harry : Iubire ce mare ai crescut .inca imi spune asa . Ma duc sa il iau si pe el in brate si ma pupa aproape de gura si eu il strang din nou in brate .....
Louis&Jo : Awwwwwww ,va sta bine impreuna . Spun ei e uita unul la altul
Harry : Stim . Dupa care ma pupa din nou pe obraz ...
Dupa ce mi.m luat tot am plecat ...

Louis Little Sister ! (H.s f.f)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum