Ajunsi acasa ne.am dus fiecare in camera lui . Eu mi.am aranjat tot ce mi.am cumparta si rochita aceia chiar imi placea chiar daca eu nu prea port rochii sau fuste.
Am fost intrerupta din gadurile mele de catre Jo.
Jo: Si ce ai facut tu cu cretu?
Eu: Nu ii mai spune asa si nu am facut nimic suntem prieteni!
Jo: Ãhãm. Spune si pleaca
Cate o data imi vine sa ii scot dinti din gura si sa o tund cheala ...
Seara se lasase si de afara se auzeau zgomote, ma.m dus sa vad ce se intampla si erau toti baieti si Jo afara la piscina si Harry ma vazut si mi.a facut se mn sa vin jos la ei.
Am coborat jos si am iesit in curtea casei ...
Harry a venit langa mine si mi.a spus:
Harry: Vii in piscina?
Eu: Nu pentru ca sunt suparata pe tine ca nu mi.ai spus de cand ati iesit afara! Am dat sa plec si Harry ma prinde de brat si ma saruta si se uita in ochii mei si imi spune...
Harry: Nu vreau sa te mai vad niciodata suparata. si ma saruta din nou
Eu: Ok
Harry se pune in genunchi si scote o cutiuta mica verde si spune ...
Harry: Lottie, din ziua in care te.am vazut prima data ma.m indragostit de tine, dar mi.a fost cam rusine sa iti spun , fratele tau mi.a spus de atatea ori sa ti.o spun dar imi era frica de cum vei reactiona, dar vad ca ai reactionat foarte bine, deci, Vrei sa fi iubita mea???
Cand am auzit mi.am pus mainile la gura si am lacrimat si am spus
Eu: DA! Vreau sa fiu iubita ta! spun si Harry ma saruta ceilalti aplauda si el imi pune un inel micut cu un "H" verde pe el.
La.m luat in brate si mi.a spus:
Harry: Iti multumesc din suflet ca ai acceptat, Te iubesc Lott.
Eu: Si eu te iubesc! spun si ma apropii de el ca sa il sarut, dar cineva anume Zayn ne.a intrerupt...
Zayn: Da, da sarut.o si hai la apa!
Harry: Lott urca in spatele meu!
Eu: Ok . spun si ma urc in spatele lui Harry si el se arunca in piscina cu mine in spate...
Ne.am balacit cu toti si dupa am ramas eu cu Harry in apa si ceilalti au pus o melodie lenta si am plecat si noi din piscina si am inceput sa dansam .
Eu dansam cu Harry, Jo cu Louis (normal)
Zayn si Liam se prosteau si Niall manca o punaga de cipsuri si radea de Zayn si Liam .
Am intrat in casa fiindca apa ne.a facut unora foamne(Niall) ,unora somn (Eu, Harry, Jo Louis Liam, Zayn) .
Am intrat in camera si mi.m facut un dus rapid, dupa care mia.m luat pijamalele si imi periam parul cand Liam vin si imi spune ...
Liam: Domnisoara Styles, doriti sa vizionati cu noi un film?
Lott: Nu stiu cine esti tu, dar Liam nu vorbeste asa si da vin, haide.
Am coborat cu Liam jos si pe canapea era Jo, Louis si Harry. Pe jos era Niall cu mancarea lui, Zayn si Liam.
Eu ma.m asezat langa Harry si el ma luat in brate ma mai saruta din cand in cand si la un moment dat mi.am pus capul pe umarul lui Harry si am adormit...