2.

1K 41 0
                                    

Mergeam de vreo jumatate de ora si eu eram in spate cu Harry , ca na Jo trebuie sa stea sa vada fiecare miscare a lui Louis.
Stateam si ma uitam pe geam si deodata imi iau privirea de la geam si mi.o mut spre telefonul lui Harry , avea o poza cu el si cu o hartie pe care scrie "I love you " ( media)
Eu : Awwwww cat de dragut ... spun si se uita la mine zambind
Louis : Ok , si Lott ai vreun prieten ?
La.m putut vedea pe Harry cum se uita incruntat la Louis .
Eu : Da am avut un prieten care ma tinea doar de ochii lumii si cand am aflat ca a facut.o aproape fetele din liceu si ca se dadea la Jo am crezut ca inebunesc ,dar ma rog faptu.i consumat .
Harry : Ce nemernic !
Eu : Ma rog toti baieti sunt niste nesimtiti !
Harry : Chiar si eu iubire ?
Eu : Nu ! Tu esti fembletea mea si il strang de obrajori (cum fac bunicile)
Harry : Lott ma dulut ,nu mai volbesc cu tine ! . si se preface suparat ...
Eu : Da sa pupe mama ,sa treaca . ma.m apropiat de el sa la.m pupat pe obraz
Jo : Lou , mai avem mult ca  astea doi mai au putin si sar unul pe celalat ...
Eu : Sar unul pe celalat ... o imit eu si incepem sa radem ...
Intr.un sfarsit am ajuns la o casa mare alba cu 3 etaje si la fiecare camera era un balcon micut ....
Eu&Jo : Woooow
Harry mi.a lut bagajele si m.a ajutat sa mi le asez in camera , am camera langa a lui Harry .
Camera mea era mare , peretii erau albi cu un tablou , doua dulapuri , un pat de 2 persoane , un birou si cu o masuta pe care statea un televizor , acum observasem ca aveam si baie in camera era micuta dar pentru o fata ca mine era perfecta ...
~cioc...cioc~
Eu : Intra !
Era Harry !
Harry : Ce faci iubire ?
Eu : Bine tu ?
Harry : Tu de ce nu imi spui iubire ?
Eu : Pentru ca tu o spui mai bine si ce e daca nu iti spun doar nu suntem sti tu !
Harry : Mda ... Oricum vii sa ne plimbam sau ceva ca ma plictisesc ! Te log ! Spune cu o fata de catelus plouat
Eu : Da bine inteles ca vin ,iubire ! E bine acum ?
Harry : Da foarte bine si te astept jos .
Eu : Jo si Louis nu vin ?
Harry : Nu ca Jo doarme pe spatele lui Louis ....
Cand am auzit am inceput sa radem amandoi
Harry : Ok printeso te astept jos !
Eu : Parca eram iubire ?
Harry : Parca nu iti place , sa fim seriosi !
Spune si pleca jos , Da Harry pe langa ca imi place cum imi spui ,Mai imi place si de tine !
Ma.m schimbat de haine si mi.am luat o pereche de pantaloni scurti , un tricou albastru pe care scria "You and I
                We don't wanna be like them".  si niste tenisi negrii .
Am coborat jos si Harry statea sprijinit de perete si se uita in telefon , era imbracat in blugii lui stramti ,un tricou negru pe care scria " I'm a rockstar" si ghetele lui ( arata ca un inger ,Stai el este un inger !) Ma.m uitat dupa Jo si Louis si ei stateau pe canapea si se uitau le televizor ...
Harry : Mrgem , my love ?
Eu : Da . spun si ia.m zambit .
Mergeam spre parc si o gramada de paparazzi ne faceau poze si tot puneau intrebari de felul " Harry esti impreuna cu sora lui Louis ? Sau e o aventura ? E adevarat ca esti cu ea doar petru a iti face placerile ?
Toate chestiile astea ma.u enervat si am spus:
Eu : Terminati odata , ce va intereseaza pe voi daca sunt cu Harry sau nu ? De ce va bagati in viata lui personala , nu aveti alta treaba si de ce il tot faceti pe Harry afemeiat chair nu va ganditi ca el sufera cand aude chestiile astea , nu puteti sa il lasati.l  in pace !
Reporter: Harry ce parerea ai despre spusele iubitei tale ?
Harry : Are dreptate , voi trebuie sa fiti mereu pe capul nostru , si noi suntem oamnei pe langa faima si da cea ce a zis iubita mea este adevarat Lasati.ma in pace !
Si cu toate astea Harry m.a luat de mana si am mers inapoi acasa.
Harry : Lott iti multumesc ca mi.ai luat apararea ...
Eu : Pentru putin ,dar nu mai rezistam sa ii aud ce spuneau despre tine .
Harry : Nici eu dar ei nu vor sa inteleaga ca nu sunt un afemeiat !. spune si lasa capul in jos ...
In drum spre casa ne.am asezt pe o bancuta ,:
Eu : Harry de ce esti suparat !?
Harry : Pentru ca te.am bagat intr.o lumina proasta si ma.m saturat sa aud ca sunt un afemeiat sau gay . spune si lasa capul in jos jos si cred ca plange
Ma apropii de el si il iau in brate si il strang tare ...
Eu :Te rog nu mai plange ! spun si se uita pret de cateva secunde .
Harry : Iti multumesc !
Eu : Nu ai pentru ce ! spun si imi ia fata in maini si ma saruta ,
Harry : Iubire ar trebui sa mergem , ca incepe sa ploua !
Eu : Sigur !
Pana am mers noi ne.am prins ploaia si Harry se opreste....
Eu : Harry o sa racim daca nu megem mai repede spre casa
Harry imi pune mainile pe talia mea si ma saruta din nou,eu imi pun mainile dupa gatul lui si incep si eu sa il sarut ~
Eu : Te iubesc !
Harry : Si eu te iubesc , printesa mea ! spune si il sarut si stam vreo cateva minute unul in bratele celuilalt si spun:
Eu : Iubire ar trebui sa mergem ca o sa racim
Harry : Hai printeso ! spune si imi ia mana intra lui si plecam spre casa ....
********

Louis Little Sister ! (H.s f.f)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum