Capitolul III

24 1 0
                                    

In sfarsit pauza!
Am iesit in curtea scolii si m-am asezat pe o banca.
Mi-am scos carnetelul fin geanta si am inceput sa desenez schite de moda inspirate din cele mai cunoscute firme de design.
Apoi, un monstru cochet cu zeci de straturi de font de ten si cea mai tipatoare culoare pe buze s-a apropiat de mine si mi-a tras carnetelul din mana.
Era chiar Kelie Gordon!
-Aha! Deci asta este noul artist!a spus Kelie cu un accent dispretuitor.
-Asa est...
-Asculta fetito! In scoala asta este loc de un singur copil cu un talent aparte! Si aceea sunt eu!
-E-eu nu...a-am n-nicio problema cu asta! Am spus eu cu un glas tremurator.
-Oooh...acum rasfatata mai si comen...Aaau!!!
Acel sunet venise de la o palma zdravana trasa de o fata care a intervenit de-ndata in conversatie.
-Asculta aici, Kelie! Nu te mai lua de pricajiti!
-Ia te uita cine s-a bagat din nou in conversatiile mele prietenesti!
a comentat Kelie.
-Prietenesti? am intrebat intrebat eu.
Dintr-o data Kelie isi intoarce capul repede la mine si imi face fata Ai grija, ca de nu...
-Da, da sigur! Prietenie zici.Atunci fi tu prietenoasa si las-o in pace!!!zise fata care a tras palma.
-O sa regreti ca te-ai pus cu mine, Sara! a spus Kelie cu dispret si a plecat cu un mers tantos de parca nu s-ar fi intamplat nimic.
-Merci ca mi-ai luat apararea!am zis eu cu o voce timida.
-Oh, nicio problema! Asa este firea mea.
Imi intinde mana si ma ridica de pa banca.
-Eu sunt Sara Turner si tu esti...
-Meg Krosley! ii termin eu propozitia.
-Ah, da! Fata noua! Inantata de cunostinta! Sper sa ne intelegem bine!
-Fara nicio indoiala!
Ne-am luat la revedere si fiecare a plecat la casa ei.

O viata de artistUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum