Muamma

3K 22 11
                                    

Evet. İlk defa böyle bir duyguya kapılmıştım. Acıma duygusunun bir tık üstü böyle anlatılamayacak bir duygu. Melisaya gerçekten acımıştım. Bir kız bir erkeği ne kadar çok sevebilir sorusunun cevabı gözlerimin önünde duruyordu.

Ondan daha fazlası olamazdı galiba. Aklımdan geçen ilk düşüncelerdi bunlar. Sevmek nasıl bir duygu tatmamıştım ama hissettim o an.

Çalan telefonla dikkatim bir an dağıldı. Ecrin arıyordu. Ve ben uyurkende epeğ aramış. Diğer kızlar gibi defalarca arıyor Ecrinde. Bu geceki parti için arıyor ama açmıcam. Dedim ve telefon sustu ardından Yağmur aramaya başladı gerçekten her arayanı açsam kulak kanseri olurum. Avea dan çok beni arıyolar neyse melisanın mektubuna dönelim.


Bir sayfa dolusu yazı ve 15 tane fotoğraf vardı zarfta. Beni şoka sokan ilk fotoğraftı bende dahi olmayan yıllar önce kabettim o küçüklük fotoğrafım. Lanet olsun küçükkende yakışıklıymışım. Ama o bunu nerden bulduki kafamda çılgın sorular. Bilekliğim fotoğraflarım onca yazı cidden bir şansı haketmiş olabilir Melisa.

Ama ne olabilirki Melisayla yani o kim okulda popüler olmayan kantinde tek başına oturan bir kız. Yani bana ne verebilir. Biraz daha düşünüp doğru bir karar veririm.

Telefonumun hala çaldığını farkettim açtım.

+ Efendim Şevval dedim.

- Meriç farkındamısın kaç kişi seni bekliyo partideyiz ve sen telefonunu açma zahmetinde bile bulunmuyosun.

Gerçekten cevap bile vermek istemedim ama telefonu kapatıcakta değildim.

+ Şevval partiyi boşver bize gelsene kimseye haber verme ne dersin.

- Meriç ciddi olamazsın ben sana öyle bir gözle bakmadım ne...

Sözünü tamamlamadan telefonu kapattım. Koltuğun üstüne fırlattım. Kafamı dinlemeye ihtiyacım vardı sanki. Müzik kanalını açık bırakıp çıktım evden bahçede oturmaya başladım.

Tüm gecenin güzelliği sessizliğinde saklı bence. Çok sessiz huzurlu yıldızların o güzel ışıklarıyla azalan gecenin rengi. Belkide şuan aynı gökyüzene baktığımız milyarlarca insan var. Önümdeki havuzda yansımasını gördüğüm dolunay. Gecenin huzur dolu kokusu beni dinlendiriyordu. Melisanın mektubunu okumak için mükemmel bir andı.

Mektupta şunlar yazıyodu ;

Aşk Para Ve SeksHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin