Herşey Başlıyor.

692 9 6
                                    

Mektubu yavaşça dizlerimin üstüne bırakıp dolan gözlerimle gökyüzünün sonsuzluğunu izlemeye başladım. Başladım ama beynim sanki suyla yıkanmış gibiydi hiç bir duygu hiç bir fikir yoktu huzurluydum ama korkuda vardı. Anlatılmaz bir duyguydu derin bir nefes alıp bir sigara yaktım.

Yavaş yavaş sigaram bitene kadar düşündüm. Melisa melisa melisa. Acımak gibi bir duygu vardı içimde ama farklı. Yani sanki biri sizin olan bir insanı üzmüş gibi. Buldum kendini size ait hisseden birini üzme duygusu. Aslında Melisa çokta kötü değildi. Kumral saçları vardı doğal bıraktığı. Elâ gözleri. Biraz kısa boyu falan neyse fırladım yerimden. Salona giderken aklımdaki tek şey Melisayı arayıp konuşmaktı. O kadar salak etmiştiki mektup beni Melisanın numarasının bende olmadığı aklıma dahi gelmedi. Yaklaşık 10 dakikalık bir araştırma sonrasında buldum aradım.

Efendim diyerek açtı telefonu.

Ben meriç. Dedim

Ne meriç senmisin noldu. Dedi

Bişeymi olması lazım aradım. Dedim

10 saniye falan sustu bende sustum sonra birden yüksek bir sesle konuşmaya başladı.

Yani noldu derken şaşırdımda dedim tabiki bişey olması lazım değil çok şaşırdım yani şuan bile ne konuştuğunu bilmiyorum ben aramanı beklemiyodum mektubumu okudun galiba şuan ben susayım iyice sıçtım. Dedi

Gülmeye başladım sakin ol sadece napıyosun diye aradım heyecan yapma. Dedim

Sakinleşti belli. Ses tonunu düşürdü

He tamam ya sakinim zaten iyiyim oturuyodum evde canım sıkılıyodu sen aradın sen napıyosun. Dedi

Bende evdeyim ve cabım sıkılıyo. Çık gel istersen bize. Dedim ama neden bilmiyorum.

Ben geliyim size hıııı bilmemki gelsemmi acaba. Dedi

Gel yani bir davet bu sen nasıl istersen. Dedim

Tamam geliyorum falan dedi tarif ettim evi.

Aradan 20 dakika geçtikten sonra kapı çaldı. Melisa gelmişti saçları yine aynı siyah tişört kot şort tam bi moda kurbanı. Hoşgeldin diyip öptüm. Artık nasıl bir heycan varsa kızda titriyodu. Gözlerime bakıyodu. Hoşbulduk dedi içeri daldı. Koskocaman evde gitti salona oturdu hadi o eyvallah ama neden benim koltuğum neyse bi defalık affedelim diye geçirdim içimden. Tam karşısına oturacaktımki ayağa kalktı noldu dedim.

Belli bu senin koltuğun gel buna otur. Dedi

Bir dakika ya sen nerden biliyon. Dedim

Çok belli basbaya sen kokuyo koltuk dedikten sonra ben şoka girdim.

Tamam geç şöyle otur dedim koltuğuma geçtim. Rahat tı bana karşı tavırları. Biraz okul muhabbeti falan ettikten sonra birden film izleme fikri çıktı ortaya. Macera filmi sevdiğini söyledi ben orda bida şoka girdim ama hoş kızdı sevmeye başladım.

Mutfağı gösterdim 5 dakika sonra elinde meyveyle geldi. Tamam ya bu kızdan olur valla. Filmi açtık izliyoz çok garipti macera filmindeki adamlarla dalga geçiyodu. Epeğ rahat konuşuyo falan bende kaptırdım kendimi Melisaya göz kapaklarım kapanıyo ama elimle açıyodum. Ben uyuyakalmışım.


Gözümü açtığımda daha hava karanlıktı. Televizyon kapanmış ve Melisanın kafası tam göğüsümdeydi. Biz ne ara nasılda bu kadar yakınlaştık. Kafamı yağtığa koyup tekrardan uykuya daldım.

Melisanın sesiyle uyandım. Yavaşça araladım gözlerimi güneş doğmuştu. Melisa benden önce uyanmış ve yanımdan kalkmıştı. Biraz doğrulup gözlerimi ovuşturdum. İyice gözlerimi açtığımda gözlerime inanamadım. Koskocaman masayı doldurmuş kahvaltı hazırlamış. Noluyo lan Melisayla daha düne kadar toplasan en fazla 1 saat konuşmuşluğum var ama bu gece beraber uyuduk ve bana kahvaltı hazırlamış. Esnedim bianda yavaşça ayağa kalktım. Masaya doğru yürürken Günaydınnn Meriç dedi. Sesinin tatlı olduğunu o an farkettim. Ona dönüp sanadaaaa Melisa dedim.


Gülümsedi bir anda bak sana neler hazırladım. Dedi

Sen dün burdamı kaldın eve gitmedinmi. Dedim

Evet sen uyuyakaldın bende televizyonu kapatıp diğer koltukta uyudum. Dedi

Tabi canım yedik bizde diğer koltuk derken benim göğüsümden bahsediyo heralde neyse dedim içimden.

Tamam niye uğraştın bu kadar bişeyler söylerdik. Dedim

Sorun değil ya nolcak kolay bişey hem karnını doyur işte öküz. Dedi

Mal mal suratına baktım ama masaya oturup bişeyler yedim. Melisanında telefonu çaldı heralde babası falan aradı.

Benim gitmem lazım deyip kapıya doğru yürümeye başladı.

Bende kalktım kapıda bekliyodu yanına gidip

Görüşürüz o zaman der demez dudağımdan öptü derken bianda elimdeki kağıt uçuverdi. İşte tam o an anladımki hepsi rüyaymış. Yerimden kalkıp mektubu aldım. Salona geçtim koltuğuma uzandım. Gözlerimi kapattığım an uyumuşum. Ama sabah ilk işim Melisaydı.

Aşk Para Ve SeksHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin