Meriç herşeyi en baştan dinlesen anlasan birazcık olsun bana hak verirdin. Sen tabi bilmessin sevmek aşık olmak. Onu görünce heycanlanmak kalbinin hızlanması. Çok farklı bir duygu tek taraflıda olsa dünyanın en güzel duygusu. Ve sen bence bu dünyadaki aşık olunabilecek en iyi erkeksin. Sen kimsin bana ne zaman neden nasıl aşık oldun diceksin dur ben hepsinin cevabını veriyim.
Ben senin okula ilk geldiğin günden tut bundan 1 ay öncesine kadar fark etmediğin kız Melisa. Aynı sınıfta olmamıza rağmen 3 yıl geç konuşmayı yüzüne bir kez bile bakmadığın o kız. Senin çevrende toplanan o orospu kızlara sinirli olsada bikere bile ağzını açamayan üstüne üslük bide seni yıllarca onların yanında izleyen kız. Len acıncak haldeyken bile senin adını sayıklayan o kız. Ben sana o orospulardan yakın olan ama hiç hissetmediğin o kızım.
Gelelim sana ne zaman aşık olduğuma. Okula ilk geldiğin günü sen belki hatırlamazsın çünkü hayatında o kadar ekşın varki o gün senin için büyük ihtimalle hatırlanmaya değer birgün değildir neyse ben çok iyi hatırlıyorum. Okulun bahçesinde Senayla oturuyoz. Okulun ilk günü pazartesi üst üstü iki sendrom. Karnım aç. Sena omzumda uyuma çabaları içerisinde yüzümde bi hayli asıktı. Kapıya doğru baktığımda seni gördüm. Sağ elin o siyah saçlarının arasında dolanıyodu. Gömleğinin üç düğmesi açık olduğundan göğüs kasların belli oluyodu. Kravat biraz aşşağıda. Dar bi okul pantlonu ve sana en çok yakışan o siyah nike ayakkabın. Seni görünce ben şok zaten Senayı üstümden atıp ayağa kalktım. Sana doğru yürüken gözlerini fark ettim o kahve rengi gözlerini işte o an olduğum yere çakıldım kaldım. Uykusuzluğum kayboldu lan benim uykusuzluğum kayboldu. Açlıkmııı seni gördükten sonra hiç açıkmadım ben ya. Miğdemde kelebekler varmış o an anladım kalbime doğru uçuştular. Bütün vücudum direnci kaybetti ya o an kollarım düştü omuzlarım düştü galiba ölüyorum bu son nefesim dicektim farkettim ki o an ben nefes almayı bile unutmuşum.
Anlıcağın sen gerçekten benim nefesimi kestin. O gün bütün gün senin peşindeydim. Sena 5 gün trip yaptı senin yüzünden. Yapsın değer lan sana. Üç kez çarptım sana ama hiç yüzüme bakmadın. Aslında ben umutlarımı o gün kestim ama işte insan diyo bir umut belkiii. Ama olmadı işte bak koskocaman 3 sene geçti. Lan sana üç sene diyom. Üç sene bir çorap giysen o senin organın olur. İşte bende üç seni seni sevdim sen organım değil tamamen ben oldun.Her zerrem aşık len sana valla bak şuan akan göz yaşım bile sana aşık. Kalemi tutan ellerim. Ya saç tellerimden tut kirpik uçlarım bile aşık sana. Öl desen ölürüm lan varmı ötesi yok. Ben işte buyum fotoğrafları bilekliği nerden bulduğumuda söyliyim. Bilekliği sıranda unuttun 2 sene önce gözüm hep sende olduğundan söylemedim al diye ben aldım. Yemin ederim ki bilekliğin bile sen kokuyo. Geçen senede karidorda kızlar seni çekiştirirken cüzdanın düştü aşdım müdüre götürdüm he o fotoğrafı çalmış olabilirim içinden ama başka bişey almadım. Zaten diğer fotoğraflarıda ben çektim. Benim gözümden sensin yani o fotoğraflardaki. Sana ywzdığım şiirleride vericektim ama sen bunları bile okumayıp atarsın diye vermiyorum başka bişeyde demiyorum sana he bunu neden yaptım elimdeki bütün herşeyini niye sana geri verdim biliyomusun bunu yapmassam seni bidaha görme olasılığım sıfır. E o zaman yaşamanında bi manaası yok. Sana olan aşkımı bi nebze de olsa anlattım belki anlarsın diye. Eğer birazcık anladıysan beni eğer kalbinin yerindede yumruk kadar bir taş değilde insan kalbi varsa yıllardır seni seven bana bir şans ver. Seni mutlu edeceğime söz veririm SENİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Para Ve Seks
Teen FictionDelicesine aşık bir genç kız. Zengin ve kibirli bir delikanlı. Ve başlarından geçecek olan onca olayın hiç haberinde değiller. Aşk parayı yenebilirmi ? Kibiri ? Sorunları tek başına aşan Melisa onu görmezden gelen Meriç, basit gibi görünsede ilkleri...