4.bölüm

44 4 0
                                    

~HATIRLATMA~

Hoca sınıftan çıkınca benimde çıkacağım sırada Tuğra bilegimden tutup kendine çevirdi.Dudağını yaladıktan sonra konuşmaya başladı
"Bugün çok güzel olucak" ve ardından dudağımda hissettiğim sıcak ve yumuşak bir baskı...
-------
Tuğra beni öptü! Nefessizlikten ölücem halâ öpüyor ya! Başımı sallayarak kendime geldim ve ellerimi göğsünde birleştirerek onu yitmeye çalıştım.Pekte başarılı olduğum söylenemez ama onu yitmemle afallayıp geri çekildi.Bana şaşkın bir şekilde bakarken yanağımdan bir damla yaş süzüldü.
"Nasıl? Bana bunun ilk öpüşmen olduğunu söyleme" dedi sorarcasına.
"Hayır gerizekalı.Bu ilk öpüşmem değil.Ama senin etrafındaki kızlar gibi her dakika birileriyle öpüşmüyorum.İlk öpücüğümü değer verdiğim birine vermiştim ama o öpücüğümü aldıktan sonra beni terketti.O günden sonra biriyle öpüşmeyeceğime dair söz verdim .Ama sen bunu bozdun.Aferin sana çok büyük bir iş başardın" diyip koşarak sınıftan çıktım.Kızlar lavabosuna girince kendimi boş bir kabine attım.Bugün derse giremezdim.Derse giriş zilinin çalmasıyla gizlice okuldan çıktım.Cağırdığım taksiye binip evin adresini verdim.
-----
Evin önüne geldiğimde çantamdan anahtarı çıkartıp kapıyı açtım ve eve girdim.Annem ve babamın evde olmadığını biliyodum.Zaten evde olsalar bu kadar rahat giremezdim.İçeri girip çantamı kenara koydum.Koltuğa oturup televizyondaki kanalları karıştırdım.İzleyecek birşey bulamadığımda odama çıkıp pijamalarımı giydim.Telefonumu elime alıp mesaj veya arama gelmiş mi diye baktım. Gelmemişti.Sahi niye bakıyorumki? Merak edenim yok.Ailem desen ayrı alemde.Arkadaşlarım desem sadece Demet var o da okulda.Bir süre telefonla oyalanıp kulaklığımı takıp Cem Adrian açtım.Yatağa uzanıp zor da olsa uykuya daldım.
------

Üzerimdeki pikenin aniden çekilmesiyle yataktan fırladım.
Karşımda bir adet şaşkın Demet görünce yeniden uzandım.Demet hızla yanıma gelip "İyi misin? Hasta mısın yoksa? Ateşin var mı? İlaç içtin mi? Niye giderken haber vermedin? Bende seninle gelirdim" diye soru yağmuruna tutunca elime gelen ilk şeyi Demet'e fırlattım.Fırlattığım şeyin Iphone'um olduğunu görünce biran kalbime indi.Hızla kalkıp telefonu kontrol ettim.Neyse ki sağlamdı.Fakat aynı şeyi Demet'in kafası içinde söyleyemiyeceğim."Salak kafamı kırdın.Morarıp şişicek şimdi ya!" dediğinde "eyseki telefonuma bişey olmadı.Iphone kızım bu boru değil" dememle kafama şaplak yemem bir oldu.
"Ben sana olanları anlatacaktım ama sen bana vur.Öyle olsun küstüm" diyip sırt üstü yatağa uzandım.Sırtımda bir ağırlık hissedince nefesim kesildi.Salak kız sırtıma binmiş anlatmazsan üzerinden kalkmam diye tehdir ediyor.Kısık ve kesik bir sesle "Ö-lüc-em.Kalk-ar-san anlatır-ım" dememle kalktı ve "Ee anlat bakalım e oldu? Niye öyle aniden okulu terk ettin?" diye sorular sormaya başladı.
Derin bir nefes alıp olan biten herşeyi anlattığımda ağzı 'o' şeklini almıştı.
"Bende diyorum Tuğra sınıfa gelir gelmez niye sıraları yıktı.Resmen sınıfa girer girmez bağırıp birkaç sırayı devirdi.Kızım bu çocuk sana aşık olmuş olmasın"
"Ne alaka ya? Hem ben onun tipi değilim o daha çok sürtüklerden hoşlanıyor.Ayrıca o benim ebedi düşmanım ben onu sevemem oda beni sevemez" dediğimde azda olsa inanmış gözüküyordu.Ama tam inanması gerekiyor.Çünkü onu sevmiyorum.Oda beni sevmiyor.Sadece o beni öperken terslediğim için sinirlenmistir.

Arkadaşlar lütfen hikayenin nasıl gittiğine dair yorum yapın.İlk 3 bölümü 40 kişi okumuş 2 oy var.Düşüncelerinizi bilmek istiyorum.Bilmeyince arada kalıyorum ve ilham gelmiyor.

KalpsizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin