Ahh Ben ve İlginç Ailem

42 0 0
                                    

Oğlum annen ve baban olarak bugün seninle çok gurur duyduk.Lakin biz sadece bizken bir olabiliriz ve hepimiz için çok güzel plan yaptık. Ailecek Newyork'a taşınıyoruz ve Hükümet için bir projeye kabul edildik sana sormadan bunu yaptığımız için üzgünüz lakin bu hepimizin kariyerinin son noktası bunu asla unutma. Bu notu okuduktan sonra birden değişmiştim.Lakin annem hemen hazırlanıp havaalanına gelmemi istemişti. Sadece aklıma takılan bir soru vardı oda Hükümet ile ilgili bir proje demesi çünkü Newyork Ve Hükümet kelimeleri bana sadace Aaric'in trajik bir biçimde ölmesini hatırlattı. Ama ailem bu zamana kadar her zaman benim için çabalamışlardı bende bunu yapmayı kendime borç bildim ve odama çıkıp hızlıca bavulumu hazırladım.Hemen eve bir taksi çağırarak havaalanına geldim ve check-in noktasına ulaşıp hemen bavulumu teslim ederek uçağa bir an önce bindim.Babam ve annem beni orada görerek el salladılar ve yanlarına geldim.Hemen bizimkilere ne projesi hemde HÜKÜMETLE diyorum ve bana sessiz ol bu gizli bir proje ve her yerde konuşamayız dikkatli olmalıyız diyor annem ve inince konuşuruz diyorlar. Ve zaman geliyor iniyoruz ve bavullarımızı almaya gidiyoruz daha sonra babamın ismi yazılı bir zırhlı araç ve önünde bir heyet ile bizi bekliyorlardı.
HOŞGELDİNİZ WİLSON AİLESİ diyor sarı saçlı, yeşil gözlü bir bayan. Bayanın gözlerine net bir şekilde baktığımda göz bebeğinin büyük olduğunu görüyorum ki buda yorgunluk yada madde bağımlılığının simgesi idi. Ne demişler gözler bedenin aynasıdır. Herneyse heyet ile birlikte zırhlı araca biniyoruz ve ellerimize şuana kadar hiç görmediğimiz saydam tabletler veriyorlar ve hepimizin pass kartları yani geçiş kartları için birkaç kişisel bilgi doldurmamız isteniyor. 3 dakika süren bu test aşırı mahremiyet içeriyordu. Saat epey bir geç olmuştu ve artık birazda olsa dinlenme vakti gelmişti. Bizi heyet ile birlikte bir villanın önünde indirdiler ev Central Park'a çok yakındı. Biliyorsunuz ki Menhetten yarım adasının neredeyse 3'te 1'i Central Park'tı. Ev dışardan çok harika gözüküyordu ve evi incelerken bir anda sarı saçlı bayan gelip bay Wilson evi gezdirmemi istermisiniz dedi lakin ben çok yorgun olduğum için bir an önce benim kalacağım odayı merak ediyordum. Bayan hemen üst kata çıkarttı beni ve odamı gösterdi yanlız odaya çıkarken kolunda hiçbir iz olmadığını söylemeden geçemiyeceğim. Biraz paranoyak bir insan olarak takılmamın sebebi Aaric olması. Yarın bu konuda daha bir detaylı bir bilgi aldığım zaman işler netleşecekti. Teşekkür edip bayanın yanından ayrıldım ve odama yerleştim ve biraz evi gezdim ve iyi geceler diyip uykuya daldım. O gece hiç uyuyamamıştım çünkü yeni bir yerde kaldığım her zaman kendi odamı ve yatağımı mumla ararım. Sabah kalktığımda muhteşem bir kahvaltı bizi bekliyordu. Asyalı bir bayan önümüzde eğiliyor ve çat pat bir ingilizce ile günaydın diyip kahvaltıya gelmemizi istiyor ve bende kırmadan yani sizce kırabilirmiyim böyle güzel bir kahvaltıyı kim reddedebilir ki :) hemen oturup sanki 1 haftadır yemek yemiyormuşum gibi hemen yemeğe abanıyorum. Annemler yavaş ye oğlum diye ısrar da etseler ben tavrımı değiştirmeden yiyorum. Daha sonra asyalı bayan dışarı çıkıyor ve annemlerden proje detaylarını alıyorum. John biz daha fazla konuşmak istemiyoruz yemeği yedikten sonra bizim için hazırlanan lab'a (laboratuvar) gideceğiz dedi ve birden heyecanlandım. İlk defa sınırsız hibe ile desteklenen bir lab'ta ailecek çalışacağız. Kahvaltı bittikten sonra bir an önce hazırlanıp bizim için yine evin önünde bulunan bir 4*4'e biniyoruz ve pencereden o müthiş Newyork Silüeti'ni seğrediyoruz. 10 dakika sonra Chıne Town'a geliyoruz ve onun yanında bulunan italyan bölgesinden geçiyoruz. Newyork bu konuda herzaman değişik kültürlere evsahipliği yaptığını böyle bölgeler vasıtası ile gösteriyor. 30 dakika sonra bilmediğim bir bölgeye geliyoruz ve kapıda askerler bulunuyordu. Araba komple arandıktan sonra bina girişinde bulunan lobi görevlisine bizim dün doldurduğumuz  olan tabletleri verdik ve görevli sanki başkan gelmiş gibi birden asker selamı verdi ve giriş kartlarımızı kollarımıza yerleştirdiler. Giriş kartı derken küçük bir bilye gibi lakin esnek olan ve geçişlerde yeşil yanarak açılan kolumuzun içine yerleştirilmiş bir biyo çip. Değişik olduğunu düşünebilirsiniz çünkü hislerimiz karşılıklı. Herneyse bizi  büyük bir holden sadece biyokimlik örnekli giriş ile açılabilen bir kapıdan geçirdiler ve sadece bu laboratuvara annem babam ve benim erişimimin sağlanacağına gerektiğinde ise yanlarına laboratuvar asistanlarının verileceklerini ve üst düzey bir protokol sağlanacağını dünyanın her yerinden her kaynağa erişebilecekleri bir tarayıcı ve üst düzey takip sisteminin bulunduğu algoritmalı bir şifre çözücü bilgisayar temin edilmişti. Lakin bunlar için hepimizin imzalayacağı 152 sayfalık bir kurul imzalı bir dosya verildi bunların hepsi hukiki anlamda en üst düzey koruma sağlanan bir nitelikli bir belge idi. Bunları hemen imzalamamız beklenmiyordu 1 haftalık bir süreç içerisinde okuyup daha iyi anlamamız ve özümsememiz için bir süre tanınmıştı. Daha sonra bir anda sarı saçlı ve yeşil gözlü bayan bir anda ortaya çıkıyor ve Bay Wilson artık sizin özel yardımcınızım sizin için bir protokol hazırlandı ve aynı şekilde bütün gizlilik kuralları gereği aynı protokolü bende imzaladım aynı şekilde diğer protokoller gibi 1 hafta süre verildiğini açıkladılar. Daha sonra muhteşem laboratuvarı gezmeye başlıyorum. Akademik anlamda gördüğümüz şeylerin çok dışında idi. Bu arada projenin detayları için annemin yanına gittim ve sorularımı sormaya başladım...

Newyork'ta Tek BaşımaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin