Simdi annemin yanına geldim ve artik herseyi anlatması gerektiğini söyledim ama bana kafasını çevirerek sanki hicbirsey olmamışçasına davranmaya başladı ,benimde sinirlerim bozuldu ve Laboratuarı terk ettim ve biraz hava almak için
Central parka doğru çıktım. Etraf ve hava o kadar güzeldi ki sadece parka uzanmak ve hayatın o endişeli telaşından uzaklaşmak o kadar iyi gelirdi ama hayatın her zaman sizi izleyen bir göz olduğu gerçeğinide bilmek gerekiyor. Bu arada saat öğleden sonra 08.22 olmuştu ve artik eve gitme vakti gelmişti. Hemen hemen herkesin evine gittiği şu saatlerde times meydanı full insan kaynıyordu. Bir an durdum ve insanları izlemeye başladım herkes hersey bir telaş içerisinde herkesin kafasında olasılık hesapları ve siyasi tartışmalar hayat sadece bir açlık oyunundan ibaret. Herkesin tek amacı var oda hayata tutunabilmek. Evin önüne geldiğimde enteresan bir şekilde bütün o yorgunluğum kesilmişti ve biraz acikmistim. Asyalı bayanın ingilizce bilmemesi üzerine kendi akşam yemeğimi kendim hazırlamak zorunda kaldım ve ilginçtir ki bu sefer pizza yapmadım. Sadece biraz daha zaman alarak kendime nefis atıştırmalık sandwichler hazırladım. Bakmayın sandwich olduklarına bunları hazırlamak o kadar da kolay değil. Ve son olarak afiyetle yediğim sandwichlerden bir kaçını asyalı hanimefendiye verdim ve oda afiyetle yedi. Bu benim için gurur vericiydi :)
Ve gün agirmadan uyandım ve biraz ipod ile müzik dinledim. Bu arada gelen mesaja göre Clarke ve Bellamy
Bu sabah burada olacaklar ve kahvaltıya geleceklerini yazmislar. Aman tanrım diyorum ve hemen hazırlık yapılmadı gerekiyordu çünkü kahvaltıya 2 saat kalmıştı hemen yardimcim Alex i çağırdım ve durumu izah ederek hemen hazırlıklara başlanması için haber verdim. Hemen evin tüm ışıkları yandı ve hazırlıklara başlandı kahvaltı menüsünde ise Fransız konseptini seçtim. Biraz geç olmasına rağmen bu kadar işi kısa sürede tamamlamaları hoşuma gitmişti. Ve zil çaldı ve can yoldaşlarım gelmişlerdi. Ellerinde de hiç hoşuma gitmeyen laboratuvar raporlarının bulunduğu cbs home dosyası vardı ve bende görür görmez gözlerim ile bizimkilerin yanında işaret yaptım ama cevap vermediler. Daha sonra hep beraber masaya geçtiğimizde ise annem hemen konuşmaya başlayarak hayırdır gençler bu ne sürpriz sizi hangi rüzgar attı buraya?
Bellamy : Efendim biz John'u biraz merak ettik açıkçası ve ziyaret etmemiz gerektiği kanısına vardık ve aynı zamanda bir Newyork seyehati de pek fena sayılmazdi dediler ve kahvaltıya başladık. Ben tabiki merak ettiğim için acele ye işareti yaparak biraz aceleye getirdim ama bu önemli bir dosyaydi. Ve sonunda kahvaltı bitti ve hemen odama çıkıp sorgulamaya başladım. Neler oluyor ?
Clarke: Son deney raporlarına Texas ta iken bakmışmıydın?
Hayır çünkü pek fazla vaktim olmamıştı.
Bellamy : Bence bir bakman gerekiyor.
Rapor elime geçince bakıyorum siz ciddimisiniz ?
İkiside aynı anda kafa salladı ve bu mümkün değil ben besi ortamını 10 hafta önce kesmistim de ve bu kültürü imha etmeden önce kesinlikle incelememiz gerekiyor. Onlarda biz bunu senin soyluyecegini düşünerek zaten getirdik ve incelenmesi için bir yere götürmemiz gerek ve neresi olduğunu bilmiyorum dediler. Bende bir çılgınlık yapıp yeni laboratuvara götürüp orada inceleme yapabilecegimizi söyledim. Aman bizimkilerin haberi olmasın yoksa biteriz diyerek evden çıktık. Asistan Alex'ede bizimle gelmesi gerektiğini ve olan biten hakkında gizliliğinin sürdürmesi konusunda onu uyardım ve Laboratuara geçtik sonunda.