Kapitel 2

111 0 0
                                    

Lyset var dæmpet i lokalet, så jeg behøvede ikke at knibe øjnene sammen.
Det eneste lys der var i rummet, var fra et åbent ildsted, der stille knitrede. Jeg sad på et lammeskindstæppe. Selve rummet var lavet af træbjælker, der gav en hytteagtig fornemmelse.
"Hvad er det her?" spurgte jeg Damen, der satte sig over for mig.
Han smilede og skænkede forsigtigt min yndlings rosévin op i to glas og rakte mig det ene.
"Skål. For os" sagde han og klinkede sit glas let mod mit, inden vi nippede.
Jeg nød smagen. Jeg elskede seriøst rosévin. Jeg stille glasset fra mig.
"Igen, Damen. Hvad er det her?" spurgte jeg. Han rystede på hovedet.
"Kan du ikke bare glemme det og nyde det?" spurgte han. Jeg nikkede. Det var ikke noget problem.
Jeg bed mig i læben og så på mine hænder. Stilheden var rar, men så underlig. Vi var normalt aldrig stille. Desuden dræbte afstanden mig. Jeg kravlede forsigtigt hen til ham og lænede mig op af ham.
Han lagde armen om mig og kyssede mig på panden.
"Er du okay?" spurgte han stille, da jeg rystede let. Jeg nikkede.
"Hvorfor skulle jeg ikke være okay, når jeg er sammen med dig?" hviskede jeg.
Han smilede. Vi sad i timevis og spiste tapas. Seriøst, det var.. Sexet, på en eller anden måde. Som om, at han gemte det store til sidst.
Okay, jeg havde helt klart fået for meget at drikke. Nu stod vi udenfor og så på nattehimlen.
"Den er smuk" hviskede jeg.
"Ligesom dig" smilede han, inden han kyssede mig.
Jeg stillede mig på tæer og lagde armene om halsen på ham, inden vi forsigtigt gik ind igen og lukkede døren.
Han lagde mig ned og kyssede mig, imens han lod sin krop dække min. Han kørte hånden om bag min ryg og nappede mig blidt i læben, så jeg automatisk stønnede og bøjede op i ryggen, stiv som en flitsbue. Med en hurtig og erfaren bevægelse lynede han min kjole ned og knipsede min bh op, inden jeg lagde mig igen.
Han fortsatte ned til min kæbe og undersøgte grundigt begge sider med læber, tunge og tænder, inden han gik ned til min hals. Hans læber efterlod små kildende punkter på min hals, inden han kyssede mig bag øret.
Jeg stønnede lavt, da han langsomt begyndte at krænge kjolen af mig, da han nappede mig blidt i nøglebenet.
Han trak kjolen ned, inden han koncentrerede sig om mit bryst, der hævede sig i en ujævn rytme. Han så på mig, imens han fjernede min bh. Jeg nikkede og tog fat i hans hår, da han fjerlet kørte læberne over mit venstre bryst.
Jeg løftede overkroppen og åndede tungt ud.
"Mere.." hviskede jeg hæst, inden han forsigtigt nappede med tænderne.
Han kørte længere ned og trak længere og længere i min kjole, inden han hev den af. Han efterlod mig der på gulvet, tændt og stakåndet, imens han klædte sig af.
Han trak poloskjorten over hovedet og viste sin perfekte og tonede overkrop, inden han spændte bæltet op og lod resten falde.
Min vejrtrækning blev endnu hurtigere, og de små stød af lyst, som jeg kendte begyndte at slå igennem min krop.
Han kravlede over mig igen og kyssede mig forsigtigt, imens han krængede trusserne af mig og lod en finger glide op i mig.
Jeg spjættede under hans pludselige kærtegn og trak ham ned til mig. Fingeren kørte i en fast rytme, som jeg hurtigt vænnede mig til. Han kyssede mig igen og tog fat i mit hår med et støn.
Han trak fingeren ud af mig med et ryk, samtidig med, at han kørte fingrene igennem min hestehale, der bredte sig ud som et slør over gulvet.
Han satte sig på knæ og trak mig op til sig, inden han langsomt lod mig glide ned over ham. Jeg stønnede og lagde en arm om halsen på ham, imens jeg forsigtigt flettede benene om hans haleben og bevægede mig. Hans læber søgte mine igen, imens jeg pressede en hånd ind imellem os og mærkede hans krop.
Jeg kørte fingrene langsomt og undersøgende over hans mave og talte til seks og videre ned, inden jeg forsigtigt kørte pegefingeren over den ene side af hans v. Damen fjernede forsigtigt min hånd og kyssede den, inden han lagde den i hans nakke. Jeg begyndte at ryste.
Savnet og manglen af tid sammen med ham overvældede mig nu, hvor han var lige her hos mig. Jeg holdt et klynk inde og holdt hænderne på hans kinder.
Han læste mig så let som ingenting.
"Shh.. Jeg er lige her" mumlede han.
Jeg nikkede og lagde min pande mod hans. Jeg begyndte at bevæge mig igen.
Det var aftenen. Vi fandt hinanden, imens vi blidt elskede. Gad vide, hvordan Lance ville hamle op med det her?

Dobbeltliv 2Where stories live. Discover now