Mr. Müller lefeküdt aludni. De nem sikerült elealudnia:Megöllek,miért akartam volna börtönbe jutni, miért,miért,miééért???
Mr. Müller felriadt.
Azonnal felhívta a rendőrséget és megkérdezte :Mi Mrs. Mustard leánykori neve?
Miután lerakta a telefont felöltözött és elrohant a lakásából.
10 perc alatt odaért Mrs. Mustard lakásához.
-Jó napot uram,hogy-hogy ilyenkor?
- Azonnal letartóztatom önt a férje meggyilkolásáért!-rontott be a nyomozó az ijedt feleséghez.
-Micsodaaa?Azt hittem hogy már meg van a gyilkos!
- A férje megcsalta önt, ezért meg akarta ölni a férjét! Meg is tette! Méghozzá azzal a tőrrel amit még fiatal korában egyik családtagjától kaphatott.A leánykori neve Maggie Pineapple. Innen ered a monogramm a tőrön. Van szem és fültanú arra hogy megfenyegette férjét hogy megöli.
-Na és? Bárki elvehette tőlem a tőrt!
-Ez nem igaz hölgyem. Amikor kihallgattam észrevettem hogy van egy nyílás a nyakláncában. Ebből vette ki az összecsukható tőrt még egy kicsivel azelőtt hogy lekapcsolta volna a villanyt. Gyertek be!-kiáltott ki a rendőröknek.
-Maga a férjét és az ő szerelmét(Miss Purplet) is tönkre akarta tenni.
-És jól is esett.Nem érdekel hogy börtönbe megyek,egyszerűen nem érdekel.Jó érzés volt ezt megtenni. Mert maga nem tudja milyen ha az ember 10 éven keresztül csak várja a férjét. Várja várja és csak várja. Majd mikor hazajön elmondja nekem hogy megcsalt és hogy el akar válni tőlem.Maga nem tudja megérteni!-örjöngött a gyilkos.Mrs. Mustardot elhurcibálták. Messziről is lehetett hallani hangos kiabálását:-Jól esett,igenis jó volt!
YOU ARE READING
A könyvek réme
Mystery / ThrillerJane és Michael egy könyvesboltot vesz.De rögtön egy bűnténybe keverdnek. Vajon ki volt a gyilkos?