Az első nap

49 0 2
                                    

2 héttel később Jane és Michael az új könyvesboltukban üldögéltek és az első vevőket várták.
-Drágám lehet hogy mégse volt olyan jó ötlet ez az egész már itt vagyunk egy órája és senki se jött be hozzánk.
-Ne idegeskedj,biztos jönnek majd.Amikor ezt Michael kimondta egy fiatal vörös hajú lány lépett be.
-Sziasztok! Shakespeare Hamletjét kell elolvasnom hol találom?
-Szia a legszélső könyvespolc H betüénél találod meg.
-Ok köszi.
-Na látod? Máris itt van egy vevő!
-Ok igazad volt.
Ebben a percben egy kigyúrt, rossz arcú 40 körüli fekete hajú férfi lépett be a könyvesboltba.
-Jó napot kívánok! Szeretnék kivenni egy bizonyos könyvet a címét sajnos nem tudom de azt igen hogy elefántok vannak rajta.
-Ez egy gyerekkönyv?
-Azt hiszem.
-Akkor azt hátul találja,de a cím nélkül nem tudok pontos helyet mondani.
-Nem baj. Csak az a lényeg hogy meglegyen.
-Rendben uram.
Ekkor belépett egy 50 év körüli nagy termetű ősz hajú hölgy aki a pénztárhoz rohant.
-Egy elefántos könyvet keresek,nem tudom hogy mi a címe de meg kell kapnom hiszen a kisunokámnak szeretném ajándékba adni,holnap van a szülinapja és muszáj megkapnia.
-Ez roppant érdekes... Pont ezt keresi egy úr ott hátul
-Rendben tehát ott van. Akkor indulok hátra.
-Várjon hölgyem!Szerintem az úr már megtalálta azt a könyvet
Ebben a szempillantásban egy igen csinos barna,göndör hajú olyan 160 centi magas fiatal lány lépett be az ajtón.
-Jó napot! Egy elefántos könyvet keresek a címét sajnos nem tudoom-nyújtotta el a hangját ez a hölgy.Milyen felkapott lett ez a könyv!-gondolta Michael. De kívülről csak ennyit mondott:
Ott van hátul!-Michelnek egészen megtettszett ez a hölgyike.
-Rendben remélem megtalálom-kacsintott egyet a hölgyike.
Ezután egy 40 év körüli hosszú,vörös hajú hölgy lépett be a kis könyvesboltba.Óriási gyémántok lógtak a nyakában,a fülében és a kezén.
-Jó napot kívánok. Egy 40 év körüli izmos fekete hajú férfit keresek. Ő a férjem egyszercsak eltűnt és csak annyit mondott hogy valami könyvet keres. Szóval utána rohantam mert valami fontos dolgot kell megbeszélnem vele.
-Hátrament azért a könyvért.
-Köszönöm-ezzel elrohant.
Egy pár perccel később mind a négyen megjelentek. Hevesen veszekedtek. A férfi odarohant a pulthoz és gyorsan kifizette a könyvet.
-Adja oda a könyvet kell a kislányomnak!
-Nekem kell az a könyv.
-Én vettem ki és kész!-kiabált a férfi.
Ekkor hirtelen lekapcsolódott a villany.Minden elsötétült...
Amikor Michael nagy nehezen egy nagy kupacot kikerülve odatotyogott a villanykapcsolóhoz,szeme megakadt azon a nagy kupacon amit az előbb kikerült. Az nem egy könyv vagy táska kupac volt,hanem a férfi véres holtteste és a kezében az elefántos könyv...

A könyvek rémeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang