Zayn ; Yeşil kazağım evinde kalmış olabilir mi?
Ria ; Evet.
Zayn ; Onu bana ulaştırabilir misin?
Ria ; Hayır.
Zayn ; Ria, o kazak bana annemden hediye ve onun bende kalmasını istiyorum.
Ria ; Biliyorum ama onu sana veremem çünkü onu çöpe attım.
Zayn ; Neden böyle bir salaklık yaptın?
Ria ; Çünkü bana seni hatırlatıyordu.
Zayn ; Bu bir gerekçe değil.
Ria ; Beni terk etmen için de bir gerekçe yoktu Zayn. Ama sen yaptın.
Zayn ; Eski konuları hiç açmamanı tavsiye ederim çünki kas yığını heriflerle gezen sendin.
Ria ; Onlar benim arkadaşımdı ama sen bunu anlamayacak kadar beyinsizdin.
Zayn ; Arkadaştan samimiydiniz ve hiç masum arkadaşlık ilişkilerine benzemiyordu.
Ria ; Beni bir erkekle yakalamış gibi konuşma, şu an birbirimizden uzak olmamızın tek sebebi sen ve senin bencilliğin.
Zayn ; Benimde şu an sana sarılamıyor olmamın tek sebebi sensin. Kabul et Ria, suçlu sensin.
Ria ; Bunu asla kabul etmeyeceğim çünkü beni öylece bırakıp giden sendin.
Zayn ; Beni buna mecbur edende sen.
Ria ; Kendini bu saçma nedenlerle savunma Zayn, çünkü giderek aptal duruma düşüyorsun.
Zayn ; Öyle mi Bayan Çok Bilmiş, peki siz şu an hangi durumdasınız? Benden sonra üç tane daha sevgili eskittiğinizi duydum.
Ria ; Sadece flört.
Zayn ; Birde itiraf mı ediyorsun Ria? Git o veletlerden biriyle evlen de senin derdinden kurtulayım.
Ria ; Aslında bunu yapmak için denedim ama olmadı.
Ria ; İtiraf ediyorum hiçbiri senin kadar güzel bakmıyordu.
↘ ↘ ↘ ↘
Gecenin üçünde burada ne işim var bilmiyorum ama beğeneceğinizi umuyorum.
Evet hikayeyi dün gece üç buçuk civarlarda yazdım ve az önce kapak ve isim konusunda karar kaldım. Beğeneceğinizi umuyorum, sizi seviyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
replay || malik
FanfictionZayn ve Ria bir kaç ay önce ilişkilerini bitirmiş ve artık farklı insanların yanında soluklanan bir çift. Herşey sona ermiş gibi gözüküyor fakat geride kalanlar onları bir arada tutmak ve yeniden birleştirmek için iyi bir neden olabilir. [Tamamlan...