t w o

5.8K 308 32
                                    

Zayn ; Buna karşılık ne diyeceğimi bilmiyorum.

Ria ; Hep böyle odundun zaten, Malik.

Ria ; Sana yeni bir yeşil kazak alırım ve sorun ortadan kalkar.

Zayn ; Gerek yok. Annem bana yeniden kazak alabilir ama o eskisi gibi olmaz. O kazağı sende severdin.

Ria ; Onu atmamın ikinci büyük nedeni.

Ria ; Sana çok yakışıyordu.

Zayn ; Herne kadar giymene kızsam da sana da çok fazla yakışıyordu güzelim. Ve ben onu bir daha üstünde göremeyeceğim için üzgünüm.

Ria ; Beni de bir daha göremeyeceksin Zayn. Ama bunun için üzgün gözükmüyorsun.

Zayn ; Benim duygularımı bilemezsin.

Ria ; Belki evet ama şu anda başka bir kızın yanında olduğunu biliyorum.

Zayn ; Beni kendinle karıştırma.

Ria ; Beni terk ederken başkasına gideceğini söylüyordun.

Zayn ; Laflarımı kıçınla mı dinledin Ria?

Ria ; Hayır, Zayn. Kulaklar bunun için var.

Zayn ; O zaman yakın bir zamanda kulak doktoruna gitmelisin.

Ria ; Bak bak bak, beni terk eden eski sevgilim bana tavsiyeler mi veriyor. Çok duygusal.

Zayn ; Seni terk etmediğimi daha kaç defa söylemeliyim?

Ria ; Hadi ya? Bana 'hoşçakal' diyip, buluşma yerimizde öylece bırakan kimdi?

Zayn ; O bir terk etme değil, ayrılma konuşmasıydı.

Ria ; Konuşma mı?

Ria ; Sadece bir kelime söyledin ve kalbimi parçalara ayırdığını umursamadan gittin Zayn. Yaptığın bir konuşma değildi. Bundan emin olabilirsin.


↘ ↘ ↘ ↘

Yorum bırakın lütfen. Bana ilham kaynağı için yorum ve oy şart. Birde öneri yaparsanız sevinirim çünkü okuyucuya ihtiyacım var. Birde yeni başladığım diğer Zayn Texting 'Lolly' o da güzel bence lütfen bakın!

replay || malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin