Ria ; Gelecekte ne olacak Zaynie?
Zayn ; Ne kadar sonra gelecekte sevgilim?
Ria ; Soruma soru ile cevap verme lütfen. Beş yada on sene sonra işte. Nerede olmak istersin?
Zayn ; Evde.
Ria ; Seni alkışlıyorum sevgilim!
Ria ; Bu ne açıklayıcı cevap öyle?!
Zayn ; Teşekkürler, teşekkürler! Alkışlamana gerek yok hayatım, ben ve süper zekam her daim burada olacağız! *başında halkası bile var olan melek emojisi*
Ria ; Daha önce kafana da vurmadım ki. Benden ayrıyken mi böyle oldun sen?
Zayn ; Senden uzakta, yabancıların yanında bana çok eziyet ettiler Ria. (Yazar burada saçmalamak istedi.)
Zayn ; Senin özleminle kafamı duvarlara vurup vurup bu hâle geldim sevgilim.
Sözlerinde ki alayı hisseder gibi güldüm ve ona cevap vermek için harekete geçtiğim sırada vaz geçip onu aramaya karar verdim.
Telefonu açtığı sırada hoş kıkırtısı kulaklarımı doldurdu.
"Hey!" diye seslendim. "Demek kafanı duvarlara vurdun ha?"
"Aşkın gözümü kör etmişti bebeğim."
Ardından tekrar güldü.
"Kıyamam." diye mırıldandım kinaye ile. Konu nerden nereye gelmişti böyle.
"Pekala, pekala." diye mırıldandı ses tonunu düzletirken. "Muhteşem soruna cevap vermek istiyorum." Önemli bir konuşma yapacakmış gibi öksürdüğünde canım yanında ki koltuğa oturup soruyu tekrarladım.
"Söyle bakalım Zayn, beş sonra nerede olmak istersin?"
Telefonun diğer ucundan 'hm' gibi düşündüğüne dair çıkarttığı sesleri duydum.
"Ev cevabı neden kabul olmadı bilmiyorum ama oradan devam edeceğim." dedi bilmiş bir havada.
"Beş sene sonra kendimi küçük ama sevimli evimizin, bizim için ayrılmış odasında bulmak istiyorum Ria. Sen bebeğimizi uyuttuktan sonra yanıma geleceksin belkide ona bir kardeş için çalışmalara başlayacağız. Belki ona kardeş yapmayız sevgilim ama beş sene sonra kesinlikle senin yanında olmak istiyorum. Gelecek ancak bu şekilde güzel olur sevgilim, senin yanında."
Kelimelerin ifade ettiği anlamlar beynime bir bir işleyip bütün güzelliklerini kalbime indirirken yüzüme yayılan büyük gülümsemeye engel olamadım.
Öyle gerçekçi konuşmuştu ki yanımda olsa ona sımsıkı sarılıp hiç bırakmazdım.
"Zayn." diye soludum sevinçle. "Seni seviyorum sevgilim."
Ardından bu gece birkaç defa olduğu gibi tekrar o güzel kahkahası kulaklarıma doldu.
Ses tonu dahi işittiğim andan itibaren öyle güzel işliyordu ki kalbime son nefesimde dahi duymak istediğim ses onundu.
***
Vıcık vıcık romantizm yazarın midesini bulandırır.
Bana hiç destek olmuyorsunuz ki. Gerçekten üzülüyorum. Arayı açmadan bölüm yayınlıyorum ama yorum sayısı 5'i 6'yı aşmıyor.
Lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
replay || malik
FanfictionZayn ve Ria bir kaç ay önce ilişkilerini bitirmiş ve artık farklı insanların yanında soluklanan bir çift. Herşey sona ermiş gibi gözüküyor fakat geride kalanlar onları bir arada tutmak ve yeniden birleştirmek için iyi bir neden olabilir. [Tamamlan...